میزبانی اتریش از شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی

با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در رویداد آنلاین بررسی آینده کسب و کارهای دیجیتال اتریش شرکت می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از معاونت علمی و فناوری؛ رویداد بررسی آینده کسب و کارهای دیجیتال روزهای ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در اتریش برگزار می‌شود. رویدادی که می‌تواند فرصت مناسبی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوران ایرانی باشد تا ضمن معرفی ظرفیت‌ها و بازاریابی برای محصولات و خدمات خود، نسبت به شبکه‌سازی برای تعاملات بین‌المللی آتی خود اقدام کنند.

تاکنون در این رویداد که با موضوع اصلی نرم‌افزار و آینده تجارت دیجیتالی به صورت مجازی برگزار می‌شود بیش از ۶۰۰ شرکت کننده از ۴۶ کشور ثبت نام کرده اند و ۴۰۰ فرصت و موضوع همکاری نیز در این رویداد معرفی شده است. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از شرکت‌های متقاضی حضور در این رویداد حمایت می‌کند.

کسب و کارهای خلاق و دیجیتال نسل حال و آینده مشاغل موجود در دنیا هستند. مدلی از فعالیت‌های اقتصادی که بر پایه فناوری‌های ارتباطات و اطلاعات شکل گرفته‌اند و این روزها بازاری داغ و پرطرفدار دارند. توسعه این شکل از کسب و کارها می‌تواند کشورها را به سمت توسعه یافتگی و استفاده از ابزار هوشمند و دیجیتالی شده برای پیشبرد کارها سوق دهد.

به همین دلیل برگزاری چنین رویدادهایی از سوی کشورها با استقبال زیادی مواجه می‌شود و فرصتی مطلوب برای فعالان این حوزه در همه دنیا است تا بتوانند با آخرین دستاوردهای موجود آشنا شوند و در کنار آن، شرکایی از دیگر کشورها برای محصولات و خدمات خود بیایند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =