سراهای نوآوری بستری برای کسب مهارت و تمرین فعالیت‌های تیمی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان سراهای نوآوری را ارائه خدمتی از دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد و گفت: مجموعه فعالیت‌ سراها بستر مناسبی برای رشد ایده‌، کسب مهارت و تمرین فعالیت‌های تیمی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، علیرضا منظری‌توکلی در جمع اعضای سرای نوآوری خدمات خودرویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان با تأکید بر نقش جوانان، میدان دادن به جوانان در میدان‌های مختلف ازجمله اقتصاد، سیاست و فرهنگ را ضروری دانست و اظهار کرد: ایجاد نشاط و پویایی در محیط دانشگاه با توجه ویژه به امید و چشم‌انداز مناسب برای رشد ایده‌ها، بسترساز شکوفایی خلاقیت جوانان کوشا و پرتلاش خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان سراهای نوآوری را خدمتی بزرگ از سوی مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی قلمداد کرد و افزود: مجموعه این فعالیت‌ها بستر مناسبی برای رشد ایده‌ها و کسب مهارت و تمرین فعالیت‌های تیمی است و باید از این فرصت‌ها استفاده کرد.

توجه ویژه به کسب درآمد از دانش و پژوهش

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز اهمیت کسب مهارت در کنار تحصیل در راستای راه‌اندازی اشتغال را گوشزد کرد و گفت: دانشجویان باید برای آینده شغلی خود برنامه‌ریزی دقیقی انجام دهند و تحقیق را آغاز کنند تا با مهارت‌های لازم با شغل خود آشنا شده و برای کسب مهارت برنامه‌ داشته باشند؛ چراکه آموزش این مهارت‌ها حتی در طول دوران تحصیل می‌تواند فرد را در گذراندن دروس توانمند کند.

مریم کاظمی‌پور اضافه کرد: دانشجویی که در زمان تحصیل در دانشگاه کار می‌کند و با کارهای اداری و مدیریتی آشنا می‌شود در آینده می‌تواند کارآفرین خوبی باشد.

در ادامه این نشست اعضای باشگاه نوآوری درباره ایده‌پردازی و توسعه ایده در راستای راه‌اندازی کسب‌وکار به بحث و گفت‌وگو پرداختند و لزوم توجه به فرصت‌های پیدا و پنهان در راستای خلق ارزش بررسی شد.

سرای نوآوری خدمات خودرویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان فعال بوده و علاقه‌مندان برای عضویت در باشگاه نوآوری و حضور در فعالیت‌ها و رویدادها می‌توانند با شماره‌های: ۰۹۱۳۱۹۳۹۵۲۲ _۰۹۳۷۱۴۰۴۱۳۵ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1098409

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =