اتریش - مقدونیه شمالی؛ دیداری تاریخی برای سیاه گوش‌ها!

بازی‌های گروه C یورو ۲۰۲۰ امشب آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،مجتبی احسانی؛ نخستین دیدار گروه C یورو ۲۰۲۰ بین تیم‌های اتریش و مقدونیه‌شمالی از ساعت ۲۰:۳۰ امشب برگزار خواهد شد.

در همین رابطه فرانکو فودا سرمربی تیم ملی اتریش در نشست خبری قبل از رویارویی تیمش با مقدونیه گفت: جو خیلی خوبی بر تیم ما حاکم است و اعضای تیم هیجان زیادی دارند. از نقاط قوت حریف اطلاع داریم و می‌دانیم که در ضد حملات قوی هستند. باید هنگام بازیسازی مواظب باشیم که توپ را به راحتی لو ندهیم. به همه بازیکنان، مربیان و اعضای تیم گفتم که فردا می توانیم تاریخ سازی کنیم. هدف ما این است که اولین بازی مان در یورو را با برد پشت سر بگذاریم.

اتریش؛ به دنبال نخستین برد

سابقه اتریش و وضعیت کنونی شان به شکلی نیست که آنها را مدعی صعود بدانیم و به احتمال زیاد برای رده سوم جدول خواهند جنگید. اتریشی‌ها که تا کنون بردی را در تاریخ جام ملت‌های اروپا نداشته اند در دیدار امشب مقابل تیمی نه چندان سرسخت این فرصت را دارند که نخستین پیروزی تاریخ خود در این مسابقات را جشن بگیرند. اتریش اگر سه امتیاز این بازی را از آن خود کند شانسش را برای اولین صعود تاریخش از مرحله گروهی نیز افزایش خواهد داد.

مقدونیه شمالی؛ در پی خلق شگفتی

پس از اینکه فنلاند شب گذشته در نخستین دیدار خود در تاریخ مسابقات جام ملت های اروپا موفق شد دانمارک را شکست دهد مقدونیه نیز این فرصت را دارد تا با برتری برابر اتریش تاریخ سازی کند. شاید در نگاه اول شانسی برای مقدونیه قائل نباشیم اما تیمی که آلمان را در انتخابی جام‌جهانی برده می تواند در این بازی ها نیز همه را سورپرایز کند.

به زبان آمار

-اتریش و مقدونیه ۲ مرتبه به مصاف هم رفته‌اند که هر ۲ بازی را اتریش برده است.

-آخرین بازی دو تیم در سال ۲۰۱۹، در انتخابی یورو ۲۰۲۰ بود که اتریش ۲ بر یک از سد مقدونیه گذشت.

-اتریش در این دوره برای سومین بار در مسابقات جام ملت های اروپا حاضر می شود.

-این دوره نخستین حضور مقدونیه در جام ملت های اروپا محسوب می شود.

-اتریش در ۲ حضور قبلی‌اش در جام ملت‌ها هنوز موفق به کسب پیروزی نشده است.

اطلاعات بازی

این دیدار از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه ملی بخارست رومانی برگزار می‌شود. قضاوت این بازی هم بر عهده آندریاس اکبرگ سوئدی خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =