تقدیر از افتخارآفرینان تیم MRL قزوین در مسابقات جهانی ربوکاپ

در مراسمی با حضور سرپرست دانشگاه، اعضای هیات رییسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از اعضای تیم پر افتخار مرکز تحقیقات مکاترونیک (MRL) این دانشگاه که در مسابقات جهانی ربوکاپ 2021 فرانسه موفق به کسب 3 مقام برتر شدند، با اهدای لوح و جوایزی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، در این مراسم که پس از اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد امام رضا (ع) برگزار شد؛ دکتر کشت کار ضمن تبریک کسب این موفقیت ها به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، در سخنانی به تلاش های شبانه روزی اعضای مرکز تحقیقات مکاترونیک اشاره کرد و گفت: بنده از نزدیک مشاهده کردم که چگونه دانشجویان نخبه و پژوهشگران این مرکز با تلاش و پشتکار و توکل به خداوند با کشورهای مطرح و دانشگاه های معتبر دنیا رقابت می کردند؛ از طرف خودم، هیات رییسه و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، کسب این افتخارآفرینی ها را به این عزیزان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

وی افزود: امیدوارم با حمایت های بیشتر این دست آوردهای بزرگ علمی در سال های آینده بیشتر شده و نام پرافتخار کشورمان در دنیا طنین انداز شود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد قزوین یادآور شد: این جوانان نخبه، علی رغم همه مشکلات و موانع در حال مبارزه در جبهه ی علمی با دنیا هستند، همان طور که امثال شهید طهرانی مقدم و دیگر شهدای گرانقدر در دوران دفاع مقدس در حال دفاع از کیان کشور عزیزمان ایران بودند.

 کشت کار در پایان گفت: همه مدیران این دانشگاه تلاش می کنند امکانات لازم را برای پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی قزوین آماده کنند اما این جوانان باید بدانند اگر در راه علم، موانع و مشکلاتی مشاهده کردند با توکل به خداوند و توسل به اهل بیت (ع) و با امید و تلاش می توانند این موانع را از پیش روی خود بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد محبی، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان قزوین نیز در این جلسه در سخنانی با تشکر از افتخارآفرینی پژوهشگران جوان مرکز تحقیقات مکاترونیک (MRL) این دانشگاه در مسابقات جهانی ربوکاپ 2021 فرانسه گفت: امیدواریم این موفقیت ها در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین استمرار داشته و این جوانان را در قله های رفیع علمی جهان ببینیم.

وی افزود: خدمت کردن نخبه گان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، باعث پیشرفت و منشا خیر و برکت برای کشور شده و باعث تقویت جبهه حق علیه باطل می شود.

حجت الاسلام محبی با اشاره به جمله تاریخی امام(ره) یادآور شد: امام راحل با بیان جمله تاریخی "ما می توانیم" به عنوان خط شکن ثابت کردند که با توکل به خداوند می توان توطئه های ابرقدرت ها را نسبت به کشورمان خنثی کرد.

وی در پایان گفت: جوانان نخبه این دانشگاه، مطمئنا اجر و پاداش خود را از خداوند متعال در این دنیا و آخرت دریافت خواهند کرد.

در ادامه، دکتر محمد نوروزی، مدیر مرکز تحقیقات مکاترونیک (MRL) دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، ضمن تشکر از حمایت ها و تلاش های دکتر کشت کار، هیات رییسه، استادان و کارکنان این دانشگاه برای ایجاد بسترهای لازم و کسب موفقیت های جهانی این مرکز گفت: در حال حاضر این مرکز دارای 10 تیم فعال و آزمایشگاه های مجهز و پیشرفته است که تربیت پژوهشگران جوان و کارآمد و کسب افتخارات بی شمار در طول این سال ها از جمله دست آوردهای مرکز تحقیقات مکاترونیک است.

وی افزود: حضور و فعالیت علمی بیش از 40 نخبه این مرکز در دانشگاه های معتبر جهان، شرکت ها و صنایع بزرگ دنیا، نشان از جایگاه بسیار مهم علمی مرکز تحقیقات مکاترونیک دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در دنیا است.

دکتر نوروزی در پایان به دغدغه های این مرکز اشاره کرد و گفت: مشکلاتی هم چون نوسانات ارزی، تحریم های ظالمانه برای تامین قطعات و بیماری کرونا از مهم ترین چالش های محققان این مرکز بوده که امیدواریم با حضور و پیگیری های دکتر کشت کار این مشکلات برطرف شده یا به حداقل برسد.

در ادامه، پیام دفتر نهاد مقام معظم رهبری و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برای کسب افتخارآفرینی تیم های مرکز تحقیقات مکاترونیک (MRL) این دانشگاه در مسابقات جهانی ربوکاپ 2021 فرانسه قرائت شد.

در این پیام آمده است: خبر شادی آفرین و مسرت بخش موفقیت های علمی جوانان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به دنبال موفقیت های پی در پی در عرصه مسابقات جهانی ربوکاپ در بین دانشگاه های معتبر علمی جهان باعث شور و شعف مضاعف است.

جا دارد خالصانه ترین و صمیمانه ترین درودهای خویش را بر خلق کنندگان این دستاورد علمی، به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و به خصوص به جوانان خلاق و مبتکران و به ویژه مدیریت این دانشگاه برادر عزیز و گرامی جناب آقای دکتر کشت کار تبریک عرض کنیم. قطعا این حرکت علمی زیبا، برگ زرین دیگری در مجموعه دست آوردهای این مرکز آموزشی و پژوهشی خواهد بود. رجاء واثق داریم که این حرکت نشان از افق های روشن در آینده می دهد و قهرا پاسخی مثبت به مطالبات و منویات مقام معظم رهبری از مجموعه های علمی خواهد بود.

خداوند وجود این جوانان پر تلاش، خوش فکر و با استعداد را از همه خطرات مصون و محفوظ بدارد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1101867

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =