جذب دومین پژوهشگر پسادکتری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد

دومین پژوهشگر دوره پسادکتری در رشته میکروبیولوژی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد پذیرش و فعالیت های تحقیقاتی خود را آغاز کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با اشاره به  ضرورت بهره‌گیری بهینه از توان علمی پژوهشگران و نخبگان در راستای پژوهش های تخصصی گفت: دومین پژوهشگر پسادکتری در رشته میکروبیولوژی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد پذیرش و فعالیت تحقیقاتی خود را آغاز کرد.
ابراهیم رحیمی افزود: پریسا بهشود به‌عنوان دومین پژوهشگر این دوره تحقیقات از مردادماه سال جاری به مدت 12 ماه در رشته میکروبیولوژِی با هدایت و راهنمایی الهه تاج بخش دانشیار و عضو هیئت علمی گروه میکروبیولوژی این دانشگاه مشغول فعالیت و پژوهش شده است.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد یادآور شد: این پژوهشگر قرار است در زمینه  آنالیز مولکولی و بررسی تشکیل بیوفیلم در ایزوله های استافیلوکوکوس اپیدرمیدیس مقاوم به متی سیلین جدا شده از نمونه های بالینی، فعالیت و نتایج حاصل از پژوهش‌های خود را در مجلات علمی معتبر منتشر کند.
رحیمی اظهار کرد: پریسا بهشود عضو بنیاد ملی نخبگان، عضو باشگاه پژوهشگران نخبگان جوان همچنین فارغ التحصیل رتبه اول در هر سه مقطع کارشناسی،کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی در رشته میکروبیولوژی بوده  و مقاله های متعدد، همچنین کتاب در زمینه علم میکروبیولوژی نگاشته است.
 از جمله شرایط ورود به دوره پسادکتری پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی، داشتن مدرک دکتری تخصصی (Ph.D) است و از اتمام دوره دکتری تخصصی نباید بیش از پنج سال گذشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1108194

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =