صداقت راهکار جذب مخاطب در رسانه ملی است

مجری رسانه ملی معتقد است هر مدیری در هر جایگاهی باید فقط به فکر خدمت به مردم باشد و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکند.

سید کاظم احمدزاده، مجری رسانه ملی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری ایسکانیوز در خصوص دلایل تکصدایی در رسانه ملی اظهار کرد: من معتقدم هنگامی که عملکرد رسانه صادقانه و درست باشد مردم به آن اعتماد پیدا می‌کنند و پای برنامه‌های آن می‌نشینند اما هنگامی که با مردم صادق نباشد این بی اعتمادی سبب می‌شود که مردم از رسانه فاصله بگیرند.

این مجری پیشکسوت ضمن بیان مطلب فوق ادامه داد: البته بهتر است در این رابطه با بزرگان و متولیان و شورای سیاستگذاری رسانه ملی که در این مورد فکر کرده و تصمیم گیری می‌کنند صحبت شود.

وی افزود: از نظر من راهکار جذب مخاطبان برای مدیران رسانه ملی در این است که طبق توصیه مولا علی علیه السلام همواره راست بگویند و صادق باشند تا اوضاع درست شود و امیدوارم که در این مسیر موفق باشند.

احمدزاده در خصوص توصیه به وزیر ارشاد دولت سیزدهم اذعان کرد: با توجه به اینکه آقای اسماعیلی در مجلس توانسته رای اعتماد نمایندگان را کسب کند مسلما لایق این مقام بوده و به وظایفشان نیز آشنا هستند و البته من فکر می‌کنم ایشان به توصیه ما گوش نمی‌کند چرا که حالت تشریفاتی دارد بلکه مشاوران و معاونان وی باید طرح و ایده های مهم و کاربردی را به وزیر ارائه کنند.

احمدزاده با بیان این مطلب که من فقط می‌توانم برای مدیران دعا کنم که در کارشان موفق و خدمتگزار مردم باشند، گفت: در خصوص مشکلات مردم از مردم سوال کنید تا آنها از وضعیت خود بگویند زیرا ما نمی‌توانیم به مشکلات آنها به طور خاص اشاره کنیم.

این مجری رسانه ملی در پایان خاطرنشان کرد: امیدورام هرکسی در هر مسئولیتی که قرار می‌گیرد لایق آن مقام باشد وگرنه اگر لایق نباشد و آن مقام را اشغال کرده باشد، به کشور و مردم خیانت کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1109979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =