ورزش‌هایی برای آب کردن چربی شکم

اگر از شکم‌های بزرگتان خسته شده‌اید به ورزش روی بیاورید و با انجام صحیح چند ورزش ساده در خانه از شر چربی‌های شکمتان خلاص شوید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز، اگر از شکم‌های بزرگتان خسته شده‌اید به ورزش روی بیاورید و با انجام صحیح چند ورزش ساده در خانه از شر چربی‌های شکمتان خلاص شوید.

مسلماً بهترین راه برای از دست دادن چربی شکم ورزش است اگر در مورد کم کردن وزنتان واقعاً جدی هستید، برای این کار می‌توانید یک ساعت ورزش کنید.

در این مطلب چند ورزش برای آب کردن چربی به شما معرفی می کنیم که می‌توانید در خانه انجام دهید و به طور طبیعی چربی شکم خود را کاهش دهید.

پیاده‌روی

تمرینات هوازی یکی از بهترین روش‌ها برای سوزاندن کالری و از دست دادن چربی ناخواسته بدن است.

راه رفتن یکی از اولین تمرین‌های هوازی است که باید برای سوزاندن چربی‌های شکم انجام دهید.

اگر یک رژیم غذایی سالم دارید، با یک سرعت ثابت برای حدود ۳۰ تا ۴۵ دقیقه ۵ روز در هر هفته یا بیشتر این کار را انجام دهید، تا شاهد تغییر وزن خود باشید.

دویدن

شما باید از عادت کردن بدن به کارهای روتین ورزشی خود جلوگیری کنید. در نتیجه ممکن است گاهی نیاز به تعویض داشته باشید. این یک روش خوب برای بالا نگه داشتن ضربان قلب، سوزاندن کالری و کاهش چربی شکم است.

جاگینگ یا آهسته دویدن

اگر دوست ندارید بدوید، آهسته دویدن را امتحان کنید. تحقیقات نشان داده اند که جاگینگ در مقایسه با وزنه برداری برای سوزاندن چربی شکم بهتر است.

کرانچ یا دراز نشست

هیچ چیز چربی شکم را بهتر از کرانچ آب نمی‌کند پس بهتر است بدانید که هیچ چیز مثل حرکت کرانچ باعث لاغری نمی‌شود. با توجه به گزارشات برخی از متخصصان تناسب اندام این بالاترین رتبه را در میان ورزش‌های چربی سوز دارد.

روی تخت دراز بکشید و زانوهایتان را خم کنید و کف پاهایتان را روی زمین قرار دهید. دست هایتان را بلند کنید و بعد آن‌ها را پشت سر بگذارید. همچنین می‌توانید آن‌ها را روی سینه تان نیز قرار دهید.

نفس عمیقی بکشید. وقتی بالاتنه را از روی زمین بلند می‌کنید، باید نفس خود را بیرون دهید. دوباره وقتی به پایین خم می‌شوید، نفس بکشید و سپس نفس خود را بیرون دهید. اگر شما مبتدی هستید در هر ست ۱۰ بار انجام دهید. هر روز باید دو تا سه ست کرانچ بروید.

کرانچ کج

اکنون با کرانچ معمولی آشنا هستید، حالا می‌توانید فشار اصلی را اصلاح کنید تا یک ورزش شکمی بهتر و موثرتری داشته باشید. کرانچ کج شبیه به کرانچ معمولی است. اما در کرانچ کج، شما باید شانه راست را به طرف چپ خود بلند کنید و بالاتنه چپ را پایین‌تر نگه دارید.

باید دوتا سه ست در روز انجام دهید.

کرانچ پهلو

این تقریباً شبیه کرانچ کج است. تنها کاری که باید بکنید این است که پاهایتان را به یک طرف کج کنید. فشار جانبی بیشتر بر روی ماهیچه‌ها و شانه‌های یک سمتتان تمرکز می‌کند.

دو یا سه ست در روز داشته باشد.

خلاء زانو زدن

بنشینید، شانه‌های خود را باز کنید و کف دست تان را کنار پاهای خود قرار دهید.

تصور کنید که باید ستون فقرات خود را به شکمتان متصل کنید و شکم خود را تا آنجا که می‌توانید به داخل بکشید، اگر تازه کار هستید ۵-۱۰ ثانیه نگه دارید، بعدها می‌توانید ۲۰ ثانیه نگه دارید، این تمرین را ۵ بار تکرار کنید.

شنا زدن

روی شکم خود بخوابید درحالیکه انگشتانتان، به موازات یکدیگر و در جلوی شما کشیده می‌شوند، پاهای شما باید از هم جدا باشند.

دست راست و پای چپ خود را در هوا بلند کنید، این موقعیت را برای حدود ۲-۳ ثانیه نگه دارید، آن‌ها را به سمت زمین برگردانید، سپس دست چپ و پای راست خود را بلند کنید، پاهایتان را در هوا نگه دارید و برای ۲-۳ ثانیه نگه دارید، این تمرین را ۱۰ بار و برای هر طرف ۵ بار تکرار کنید.

نشست معکوس

شما متوجه خواهید شد که از دست دادن چربی شکم شامل دراز کشیدن و یا خم شدن است. این ورزش یک ورزش خوب دیگر برای از دست دادن چربی شکم به ویژه برای زنان است.

پاها را همزمان با شانه‌ها کج کنید. یکی از بهترین تمرین‌های شکمی برای هدف قرار دادن چربی کم‌تر شکم در نظر گرفته می‌شود.

دوچرخه سواری

این یک تمرین هوازی موثر دیگر است که به شما کمک می‌کند تا چربی شکمتان را با سوزاندن کالری کاهش دهید. مطمئن شوید که ضربان قلب شما بالا می‌رود.

ورزش شنا

با شنا کردن، فواید هوازی را برای از دست دادن وزن و برای قوی‌تر کردن بدن به دست می‌آورید همه این‌ها در یک زمان.

کارهایی که انجام می‌دهید را باید با سرعت و زحمت زیاد انجام دهید، تا به شما کمک کند کالری بیشتری بسوزانید.

شما می‌توانید یک یا دو بار در هر هفته شنا کنید.

لیفت پلانک

آرنج خود را بر روی زمین قرار دهید و پاها و باسن خود را به پهلو روی زمین قرار دهید.

بدن خود را بالا ببرید، ۲ ثانیه نگه دارید و بدنتان را پایین بیاورید، این تمرین را ۱۵ بار در سمت چپ و ۱۵ بار در سمت راست انجام دهید.

منبع: بهترین ها

انتهای پیام/

کد خبر: 1110265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =