هرکسی می‌تواند توهماتش را بیان کند/
مطمئنم قلعه‌نویی با سرپرست گل گهر برخورد می‌کند 

پیشکسوت استقلال درباره مصاحبه سرپرست تیم فوتبال گل گهر گفت: در هر صورت خیلی ها می توانند حرف بزنند و هر ادعایی را بکنند اما من مطمئنم سرمربی تیم حتماً با این سرپرست برخورد خواهد کرد



علی چینی در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز درخصوص دربی ۹۷ اظهار داشت: دربی چند قسمت داشت و اولین بخش آن این بود که ما یک بازی محتاطانه را از دو تیم از سمت هر دو سرمربی یعنی فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی شاهد بودیم چرا که هر دو مربی آمده بودند که نبازند. بنابراین وقتی تفکرات در نباختن باشد یک بازی بسته و بازی دفاعی و چنین خروجی را شاهد خواهیم بود و اینطور خواهد بود که بیشتر جریان بازی در وسط و مرکز زمین پیگیری خواهد شد.
وی وی ادامه داد: در این بازی خیلی کسل کننده، در نیمه اول استقلال خیلی بهتر بود اما در نیمه دوم پرسپولیس بهتر شد، در ادامه چند دقیقه آخر باز هم استقلال بازی را در دست گرفت و همینطور تا آخر، بازی جریان پیدا کرد اما استقلال ۱۰۰ درصد می توانست سر آن پنالتی که داور نگرفت برنده بازی باشد که متاسفانه داور آن را پنالتی تشخیص نداد. 
چینی تاکید کرد : تا زمانی که داوران محترم ما چنین جسارتی را ندارند که در دقیقه ۹۰ پنالتی بگیرند واقعاً فوتبال ما متضرر می‌شود و  نبود کمک داور ویدیویی این جور مواقع خیلی به چشم می‌آید که چرا نباید کمک داور ویدیویی در فوتبال ایران که قطب اول فوتبال آسیا محسوب می‌شود و امروز حرف های زیادی برای گفتن در فوتبال جهان دارد وجود داشته باشد. ما همیشه تیم‌های بزرگی مثل کره و ژاپن و سایر قدرتهای آسیا را شکست داده‌ایم این در حالی است که متاسفانه می بینیم کمک داور ویدیویی در فوتبال ما نیست و خیلی راحت حق تیم ها خورده می شود، هرچند نمی گویم به صورت عمد داور این کار را کرد اما اگر به صورت سهوی هم باشد این اشتباه انجام شد و استقلال این وسط ضرر کرد.
پیشکسوت استقلال درباره مصاحبه جنجالی سرپرست تیم فوتبال گل گهر مبنی بر اینکه استقلال گدایی امتیاز می‌کند و اگر امتیازات واقعی این تیم را می دادند حالا استقلال در لیگ دسته اول رقابت میکرد گفت: در هر صورت خیلی ها می توانند صحبت کنند و حرف بزنند و هر ادعایی را بکنند اما من مطمئنم تیم فوتبال گل‌گهر با سرمربی محترمی که دارد، حتماً وی با این سرپرست برخورد خواهد کرد چون امیر قلعه نویی یک شخصیتی دارد که همیشه دنبال  حق است و همیشه به دنبال آن است که حق به حقدار برسد.
وی افزود: اینکه این فرد مدعی شده استقلال گدایی امتیاز می کند باید عرض کنم که استقلال تیم بزرگی محسوب می شود که سابقه قهرمانی آسیا را دارد و هیچگاه از هیچکس گدایی امتیاز نکرده، اتفاقا استقلال خیلی بزرگتر از آن است که چنین افرادی بخواهند با این ادعاهای واهی و توهماتی که دارند چنین اتهاماتی را به باشگاه بزرگ استقلال بزنند.
علی چینی تاکید کرد: این حرفها اصلا قشنگ نیست و مطمئنم که قلعه‌نویی با این حرف‌ها برخورد می کند چون او خودش یک استقلالی دوآتشه محسوب شده و برای استقلال افتخار آفرینی کرده و می داند که تحت هر شرایطی استقلال یک تیم بزرگ و مردمی است و همیشه استقلال، استقلال است. این حرف‌ها به استقلال نمی چسبد، الان شاهد هستیم که ناخواسته  حق استقلال را میخورند. 
پیشکسوت استقلال گفت: شما ببینید در در این چند هفته داوران چند پنالتی را برای این تیم نگرفتند. واقعاً دیگر بس است و همه ما خسته شدیم. 
وی درباره اینکه چطور ر تیمی که سرمربی آن امیر قلعه‌نویی هست سرپرستش اینچنین به استقلال اتهام می‌زنند گفت: در هر صورت با شناختی که از امیر قلعه‌نویی دارم مطمئنم که او از این مصاحبه در جریان نبوده و باز هم تاکید می‌کنم که او با این فرد برخورد خواهد کرد.

کد خبر: 1120967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =