رواج موسیقی سخیف از رادیو و تلویزیون / گاهی حافظ هم از ارشاد مجوز نمی‌گیرد!

خواننده و آهنگساز کشورمان گفت: متاسفانه موسیقی سخیف از رادیو و تلویزیون رواج پیدا می‌کند چرا که آنها می‌خواهند گوی سبقت را از همدیگر بربایند و از این طریق مخاطب بیشتری جذب کنند.

کامبیز عبدل‌زاده خواننده و آهنگساز کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره دلایل اقبال نوجوانان به موسیقی‌های سخیف و نا به‌هنجار اظهار کرد: همه جای دنیا روال بر این است که در رشته‌های مختلف چهره‌های متفاوت اعم از خوب یا بد را نیز داشته باشید و این امری اجتناب‌ناپذیر است اما خانواده‌ها در جلوگیری از این مسئله می‌توانند نقش مهمی ایفا کنند چرا که آنها می‌توانند چارچوب اصلی کودک را که تا ۷ سالگی شکل می‌گیرد را در مسیری قرار دهند که خمیر مایه‌اش در جهت درستی قرار گرفته و به انحراف کشیده نشود.

بیشتر بخوانید:

جزئیات دیدار وزیر ارشاد با خوانندگان پاپ / بالاخره مسئولان قشر موسیقی را دیدند

وی افزود: مسئله دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد این است که متاسفانه موسیقی سخیف از رادیو و تلویزیون کشورمان رواج پیدا می‌کند چرا که آنها می‌خواهند گوی سبقت را از همدیگر بربایند و از این طریق مخاطب بیشتری جذب کنند و نام این حرکت طمع است و طمع انسان را در هررشته‌ای به منجلاب می‌کشاند.

عبدل زاده در ادامه افزود: مسئولان امر نیز در رواج موسیقی سخیف نقش گسترده‌ای دارند، وقتی مدیری که هیچ سر رشته ای در زمینه کاری که انجام می‌دهد ندارند، نتیجه‌اش چیزی می شود که در حال حاضر شاهد آن هستیم. ما در گذشته اساتید بزرگی در زمینه موسیقیایی داشتیم چون از آنان خواسته می‌شد که موسیقی خوب ارائه دهند اما در حال حاضر چنین چیزی مشاهده نمی‌کنیم.

خواننده کشورمان ادامه داد: البته باید بگویم که مسائل دیگری نیز متاسفانه در عرصه موسیقی وجود دارد که منجر به ایجاد برخی تناقض‌ها می‌شود، به عنوان مثال وقتی فردی قصد بازخوانی یک شعر حافظ که بارها از سوی ارشاد مجوز گرفته را دارد با این مشکل روبرو می‌شود که همان شعر از سوی ارشاد مجوز دریافت نمی‌کند و این منجر به ایجاد پارادوکس و تناقض می‌شود که چرا فلان شخص توانسته مجوز دریافت کند اما من نتوانستم و ایراداتی از این دست که البته این نمونه یکی از مشکلاتی است که در عرصه موسیقی با آن روبرو هستیم.

وی در پایان تاکید کرد: در حال حاضر همه چیز بر پایه روابط پیش می‌رود و شایسته سالاری وجود ندارد. اگر شما آشنا داشته باشید می‌توانید کار خود را پیش ببرید در غیر این صورت کسی برای شما تره هم خورد نمی‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1125437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =