صحنه زنی درامی در بستر اجتماع / بدسلیقگی هیات انتخاب علت حضور نیافتن فیلم در جشنواره

منتقد سینما اظهار کرد: صحنه زنی از جمله فیلم‌هایی است که می توانست در جشنواره دوسال پیش حضور داشته باشد؛ اما به دلیل بدسلیقگی هیات انتخاب به جشنواره راه نیافت.

کیوان کثیریان منتقد سینما در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، درباره فیلم صحنه زنی که هم‌اکنون در حال اکران است، گفت: صحنه زنی از جمله فیلم‌هایی است که می‌توانست در جشنواره دوسال پیش حضور داشته باشد؛ اما به دلیل بدسلیقگی هیات انتخاب یا هر دلیل دیگری به جشنواره راه نیافت.

وی ادامه داد: به‌عنوان یک تجربه شهری می‌توان گفت که کارگردان فیلم خوش ساختی را پرداخته است. درباره بازیگری فیلم نیز باید گفت که دو بازی بسیار خوب با بازی بهرام افشاری و مجید صالحی را شاهدیم که هر دو قابلیت دیده شدن داشت.

کثیریان افزود: این فیلم فضای شهری دارد که کف جامعه و قشر پایین دست را به خوبی به تصویر می‌کشد. سوژه فیلم نیز سوژه تازه‌ای به شمار می‌آید، از این بابت که موضوع جذاب و پیچیده‌ای را به تصویر می‌کشد که طبقاتی برای به دست آوردن پول به چه سناریوهای پیچیده‌ای دست می‌زنند.

صحنه زنی درامی در بستر اجتماع / بدسلیقگی هیات انتخاب علت حضور نیافتن فیلم در جشنواره

منتقد سینما اظهار کرد: در این فیلم قصه و فیلمنامه خوبی را شاهد هستیم و اجرای خوب و قابل قبولی هم دارد. فیلم صحنه زنی درامی است که در بستر اجتماع شکل می‌گیرد و در فضای اجتماعی بوده و برای این روزها دیدنی است.

وی بیان کرد: صمدی که اولین فیلمنامه‌اش بی نامی بود در صحنه زنی قدمی مثبتی برداشته است که ممکن است مورد توجه بخشی از هنرمندان سینما هم قرار بگیرد.

گفتنی است؛ صحنه زنی فیلمی به کارگردانی و نویسندگی علیرضا صمدی و تهیه کنندگی مجید رضابالا و مجری طرحی مسعود زارع و سرمایه‌گذاری مسعود و مجید زارع محصول سال ۱۳۹۹ است. این فیلم موفق به دریافت سیمرغ نقره‌ای بهترین کارگردانی از سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر شد.

ماجرای فیلم از این قرار است که اسد رئیس یک باند خلافکار است و همراه با دو دوست خود صحنه‌های جعلی تصادف می‌سازد تا از بیمه خسارت بگیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1125880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =