بازی در فیلم ۲۸۸۸ تقدیر من بود / امیدوارم همه فیلم‌های خوب جشنواره مورد استقبال قرار گیرد

بازیگر فیلم ۲۸۸۸ گفت: امیدوارم همه فیلم‌های خوب جشنواره مورد استقبال مخاطبین، داورها و منتقدان قرار گیرد.

شیرین اسماعیلی بازیگر فیلم ۲۸۸۸ در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره نقش خود در فیلم ۲۸۸۸ و نحوه اضافه شدنش به این تیم گفت: من با دستیار این کار تجربه یک کار کوتاه داشتم، او مرا به کارگردان معرفی کرد و قسمت بود که در این فیلم بازی کنم.

بیشتر بخوانید:

معرفی فیلم‌های جشنواره فجر ۴۰ / ۲۸۸۸ + تصاویر

اسماعیلی با اشاره به کار با دو کارگردان گفت: هر دوی آنها بی نظیر، محترم و دوست داشتنی هستند، هر دوی آنها گوش‌های شنوایی دارند و اگر پیشنهادی داشته باشن به حرف‌های شما گوش می دهند و خود نیز سرشار از ایده‌های ناب هستند و من هیچ گونه بلاتکلیفی به هنگام فیلمبرداری نداشتم.

بازیگر فیلم ۲۸۸۸ همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه فکر می‌کنید فیلم مورد توجه داوران جشنواره قرار می گیرد یا خیر گفت: من در این مورد نظری ندارم و امیدوارم همه فیلم‌های خوب جشنواره مورد استقبال مخاطبین، داورها و منتقدان قرار گیرد.

بر اساس این گزارش، فیلم “۲۸۸۸” روایتگر روزهای ابتدایی جنگ های ایران و عراق تا سال‌های پایانی آن است. بیژن افسر کنترل شکاری در اتاق تاریک عملیات، در انتظار بازگشت عباس دوران و محمود اسکندری دو خلبان هواپیماهای اف ۴ است که برای حمله و بمباران به بغداد حمله کرده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1129147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =