هزینه‌های سفر هوایی به ترکیه چقدر است؟

هزینه سفر به ترکیه، یکی از پرسش‌ها درباره این سفر خارجی است. با مطالعه این متن، نسبت به این موضوع آگاه می شوید.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، هزینه سفر به ترکیه، یکی از پرسش‌های متداول درباره این سفر خارجی است. ما در این مطلب قصد داریم تا شما را نسبت به این موضوع آگاه کنیم. طی بررسی‌های صورت گرفته از یک سایت معتبر در سایت خرید بلیط کمترین هزینه سفر هوایی به ترکیه ۴.۴۶۰.۰۰۰ تومان و بیشترین هزینه ۱۰.۵۹۰.۰۰۰ تومان است.

تور لحظه آخری استانبول

خدمات تور لحظه آخری استانبول : بلیط رفت و برگشت هواپیما - ۳ شب و ۴ روز اقامت - صبحانه - لیدر - بیمه کرونا

مسافران عزیز اگر از دز دوم واکسن خود ۱۴ روز گذشته باشد نیازی به انجام تست کرونا نمی‌باشد.

شرایط اقساط ویژه : تور لحظه آخری استانبول را رزرو کرده ۵۰ درصد مبلغ تور خود را پرداخت کرده ۳ الی ۱۲ ماه به همراه پرنیت حساب سه ماه و چک صیادی

ترکیه

ترکیه

تور استانبول با پرواز ایران ایر

خدمات تور استانبول :گشت شهری با نهار - لیدر - بلیط رفت و برگشت - ۳ شب و ۴ روز اقامت - صبحانه - ترانسفر- بیمه

ترکیه

تور استانبول با پرواز قشم ایر

خدمات تور استانبول : بلیط رفت و برگشت - ۵ شب و ۶ روز اقامت - صبحانه - لیدر- ترانسفر- بیمه - گشت شهری
مسافران عزیز اگر از دز دوم واکسن خود ۱۴ روز گذشته باشد نیازی به انجام تست کرونا نمی‌باشد.

شرایط اقساط ویژه : تور استانبول با پرواز قشم ایر را رزرو کرده ۵۰ درصد مبلغ تور خود را پرداخت و از ۳ الی ۱۲ ماه الباقی مبلغ اقساط می‌شود - پرنیت حساب سه ماه و چک صیادی

ترکیه


تور استانبول با پرواز ماهان

خدمات تور استانبول با پرواز ماهان : بلیط رفت و برگشت هواپیمایی ماهان - ۳ شب و ۴ روز اقامت در تور لحظه آخری استانبول - صبحانه - گشت شهری با ناهار - لیدر - بیمه کرونا

انجام تست‌ کرونا در محل اقامت شما

هزینه‌های سفر هوایی به ترکیه چقدر است؟

تور لوکس استانبول

خدمات تور لوکس استانبول : صبحانه - گشت شهری - بلیط رفت و برگشت - لیدر- ترانسفر فرودگاهی - ۴ شب و ۵ روز اقامت

مسافران عزیز اگر از دز دوم واکسن خود ۱۴ روز گذشته باشد نیازی به انجام تست کرونا نمی‌باشد.

شرایط اقساط ویژه : تور لوکس استانبول را رزرو کرده ۵۰ درصد مبلغ تور خود را پرداخت کرده و از ۳ الی ۱۲ ماه الباقی مبلغ اقساط می‌شود - پرنیت حساب سه ماه و چک صیادی

ترکیه

هزینه سفر به اروپا

بسیاری هزینه‌های سفر به اروپا را در خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل خلاصه می‌کنند اما داستان در همین جا به پایان نمی‌رسد چرا که هزینه‌های خورد و خوراک، حمل و نقل عمومی و بازدید از سایت‌های گردشگری را نیز باید به لیست مخارج سفر به اروپا اضافه کرد! با این توصیف اروپا را می‌توان جز لوکس‌ترین مقاصد گردشگری به شمار آورد. پس اگر در حال برنامه‌ریزی برای سفر به این قاره جذاب هستید، قبل از هر چیز باید به این سؤال جواب دهید که برای سفر به اروپا چقدر پول لازم است و چگونه می‌توان هزینه‌های سفر را کمتر کرد؟

با شیوع ویروس کرونا بیشتر کشورهای اروپایی مرزهای گردشگری خود را بسته و امکان سفر توریستی را برای مسافران غیر ممکن کردند؛ اما پس از واکسیناسیون جهانی امکان سفر به کشورهایی مانند اسپانیا، فرانسه و سوئیس فراهم شده است. بدین صورت که برای دریافت ویزای شینگن می‌توان از طریق سفارت‌های این مقاصد در ایران اقدام کرد.

هزینه سفر به اسپانیا

خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل، دریافت ویزای شینگن و بیمه مسافرتی هزینه‌های قبل از سفر به اسپانیا و مواردی مانند حمل و نقل عمومی و خورد و خوراک هزینه‌های حین سفر به اسپانیا را تشکیل می‌دهند. با توجه به اینکه ما مجری مستقیم تور اسپانیا هستیم، بهترین تورها را در این مسیر برنامه ریزی کرده‌ایم. بدین ترتیب قیمت تور اسپانیا که خدمات بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل ۴ ستاره (بارسلون + مادرید)، بیمه مسافرتی، خدمات ویزای شینگن، ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری در بارسلون را شامل می‌شود حدود ۱۳۹۰ یورو + ۱۴ میلیون تومان می‌باشد.

هزینه سفر سوییس

سوئیس از لوکس‌ترین مقاصد اروپایی به شمار می‌رود. شما می‌توانید پس از دریافت ویزای شینگن برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در این کشور اقدام کنید. اینکه برای سفر به اروپا چقدر پول لازم است و جدا از آن سفر به سوئیس به چه مقدار بودجه نیاز دارد کاملاً به زمانی که برای سفر انتخاب می‌کنید بستگی دارد. در حالت کلی قیمت تور سوئیس در فصل‌های پیک سفر مانند بهار و تابستان بیشتر از سایر فصل‌ها می‌باشد.

هزینه سفر به فرانسه

تور فرانسه نیز مانند اسپانیا از تورهای اختصاصی ما می‌باشد. همکاران ما با بررسی تمامی موارد سعی کرده‌اند که بهترین ساعات پروازی و هتل‌های باکیفیت را برای اقامت مسافران در نظر گیرند. در واقع ما بهترین خدمات را با مناسب‌ترین قیمت به مسافران ارائه می‌دهیم. تور فرانسه ما خدمات بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل ۴ یا ۵ ستاره، بیمه مسافرتی و خدمات ویزای شینگن را شامل می‌شود. در صورت انتخاب تور فرانسه ۷ شب، مبلغ تور شما حدود ۹۰۰ یورو + ۱۴ میلیون تومان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1137456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =