پرسپولیس از رئیس هیات فوتبال تبریز و مدیران تراکتور شکایت کرد

باشگاه پرسپولیس از رئیس هیات فوتبال تبریز و مدیران باشگاه تراکتور به دلیل معاونت در اخلال در نظم و تشویش اذهان عمومی شکایت کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: هنوز در شوک اتفاقات ورزشگاه یادگار امام و هجمه فحاشی‌ها، هتاکی‌ها و سنگ‌پرانی‌ها هستیم ولی متاسفانه بعضی به جای آن که برابر این پدیده بایستند به نوعی با اظهارات و عملکرد خود یا به دنبال تطهیر آن چه هستند که روی داده است یا این که قصد دارند مسایل را به گونه دیگری نشان دهند و خواسته یا ناخواسته با آن همراهی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

جدایی یک پرسپولیسی به خاطر لژیونر ملی‌پوش!

باشگاه پرسپولیس بر همین اساس با توجه به اظهاراتی که صورت گرفته است، شکایات خود را تقدیم فدراسیون فوتبال می‌کند تا در ارکان انضباطی و اخلاقی مورد رسیدگی قرار بگیرد.

در این ارتباط از جواد ششگلانی، رئیس هیات فوتبال تبریز در ارتباط با معاونت در اخلال در نظم و از میرمعصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه تراکتور، کاظم محمودی مدیر تیم و همچنین نصیری معاون فرهنگی تراکتور به جهت نشر اکاذیب، به کمیته اخلاق شکایت کرد.

اظهارات خلاف واقع در حالی مطرح شده است که بی‌نظمی، عدم امنیت، فحاشی و هتاکی نسبت به پرسپولیس و فراتر از آن، حمله به اعضای تیم فوتبال پرسپولیس با سنگ و دیگر اشیا، نقض قوانین فوتبال و منشور اخلاقی فیفا، عدم امکان اجرای پروتکل‌های قانونی بازی چون حضور سرمربی در رختکن و موارد دیگر، فقدان شرایط مناسب برای شروع بازی و ادامه آن، قطع بازی توسط داور و عدم اعلام شروع مجدد آن توسط داور، همگی از بدیهیات غیر قابل کتمان این مسابقه است که در تصاویر تلویزیونی مشهود بود و ناظر مسابقه نیز صریح درباره آن‌ها سخن گفت.

روی سخن ما با مردم باغیرت و با فرهنگ استان آذربایجان شرقی نیست، طرف ما افراد متخلف و تعداد معدودی تماشاگرنما هستند که بیانگر افکار و فرهنگ این خطه نیستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1141474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =