مشارکت بزرگ عوامل دانشگاه آزاد در لیگ ورزش همگانی

رئیس اداره ورزش همگانی مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی از مشارکت قریب به ۱۰۰ هزار نفر از استادان، کارکنان و دانشجویان در دو دوره لیگ سراسری ورزش همگانی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رویداد بزرگ عصر امید در راستای گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی از هشتم تا یازدهم خرداد در مصلی بزرگ تهران برگزار شد که فرصتی طلایی برای معرفی خدمات و دستاوردهای ارزنده و همچنین ارائه برنامه های کلان دانشگاه در حوزه های مختلف بود. بدون هر اغراق، ورزش حرفه ای، قهرمانی، همگانی و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، چهار دهه است که همچون مروارید در دریای پهناور ورزش این کشور می درخشد و پیوند عمیق و اثرگذاری بین دانش و ورزش پدید آورده است.

به بهانه برگزاری رویداد عصر امید، مسئولان اداره های مختلف مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی از اهم فعالیت های این مرکز گفتند.

میثم اللهمرادی رئیس اداره ورزش همگانی مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: اداره ورزش همگانی این مرکز از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را با هدف گسترش ورزش عمومی برای دانشگاهیان آغاز کرده و برگزاری همایش های ورزشی، جشنواره های همگانی و مسابقه های مختلف در حوزه ورزش همگانی از مهم ترین اقدام های انجام شده است.

او افزود: سال گذشته همزمان با رونمایی از سند توسعه و تحول دانشگاه آزاد اسلامی و رویکردهای چرخش آفرین آن، توسعه ورزش همگانی در اولویت مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه قرار گرفت. شرایط خاص پاندمی کرونا اما محدودیت هایی را در برگزاری رویدادهای حضوری به وجود آورده که لازم بود ضمن تعریف و تکمیل فعالیت های قبلی و تازه، آیین نامه های مربوط تدوین شود.

رئیس اداره ورزش همگانی مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: در راستای دستیابی به اهداف سند توسعه و تحول دانشگاه، برگزاری کلاس های آموزشی و تمرینی، همایش های ورزشی، ایستگاه های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی، جشنواره مسابقه ها، جشنواره ورزش های بومی و محلی طراحی و آغاز شده است.

اللهمرادی با بیان اینکه با توجه به پاندمی کرونا، لیگ ورزش همگانی به صورت غیرحضوری و با راه اندازی سامانه الکترونیکی برگزار و با استقبال کم نظیر در سطح کشور رو به رو شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون در مجموع قریب به ۱۰۰ هزار نفر از استادان، کارکنان و دانشجویان در دو دوره لیگ سراسری ورزش همگانی دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کرده اند و این روند تصاعدی است. در عین حال، در گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی، مصصم به ارتقای کمیت و کیفیت فعالیت های اداره ورزش همگانی دانشگاه هستیم.

کد خبر: 1143245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =