زمان عرضه اولیه فرود در بورس مشخص شد

نهمین عرضه اولیه بازار سرمایه در سالجاری با عرضه اولیه ۵ درصد سهام شرکت فولاد شاهرود، سه شنبه این هفته(۱۴تیر) در فرابورس انجام می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، تعداد ۱۳۵ میلیون سهم معادل ۵ درصد سهام شرکت فولاد شاهرود با نماد معاملاتی "فرود" با قیمت مبنای ۳۲۰ تومانی و حداکثر سهمیه ۶ میلیون و ۷۵۰ هزار سهمی به سرمایه گذاران واجد شرایط به روش حراج سه شنبه این هفته(۱۴تیر) در بازار دوم معاملات فرابورس عرضه اولیه می شود.

مشاور این عرضه اولیه هم کارگزاری ستاره جنوب و متعهد خرید تامین سرمایه امید است.

شایان ذکر است در این عرضه پس از کشف قیمت، در مرحله اول به روش حراج تا آغاز مرحله دوم نماد به منظور طی مراحل افزایش سرمایه به روش صرف سهام باسلب حق تقدم متوقف خواهد بود. در مرحله دوم، افزایش سرمایه شرکت به میزانی خواهد بود که طی آن ۱۸ درصد از سهام از طریق واگذاری حق تقدم های سلب شده به عموم عرضه می شود. لذا متقاضیان باید آثار ناشی از افزایش سرمایه درمیزان مالکیت پس از افزایش سرمایه و نیز توقف نماد برای این موضوع را مدنظر قرار دهند.

ارسال سفارش صرفا ً از طریق ایستگاه های معاملاتی (نامک) امکان پذیر خواهد بود. همچنین ۵۰ درصد از سهام خریداری شده در روز عرضه اولیه توسط سرمایه گذاران واجد شرایط تا ۹۰ روز پس از تاریخ عرضه اولیه امکان عرضه نخواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1146229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • موسی IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      0 0
      بهتر نیست که عرضه اولیها در ان چند روز اول بعد انکه عرضه شد روز بعد عرضه بهر کد حقیقی آنهای که توی صف خرید هستن مثلان ۱۰۰۰۰ هزار سهم تعلق بگیرد و تعدادی بیشتری بتوانند بهره مند شوند نه اینکه هر که رانت بهتر دارد دست رسی بیشتر به سهم دارد وبقیه سود که نمیبرن حتا ضرر هم میکنند