کنکور و آزمون| فردا، آخرین مهلت ثبت‌نام در تکمیل ظرفیت دوره‌های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی

مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته پذیرش بدون آزمون مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته (پذیرش بهمن ماه سال ۱۴۰۱) فردا به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل مدرک کاردانی) مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته (پذیرش بهمن ماه سال ۱۴۰۱) فردا ۱۵ دی‌ماه به پایان می‌رسد.

کنکور و آزمون| امروز، آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون زبان وزارت علوم/ شرایط پذیرش دانشجوی ارشد استعداد درخشان علوم پزشکی اعلام شد

داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در این مرحله اقدام نکرده اند می توانند با توجه به رشته های جدید و اصلاحات دفترچه تا پایان فردا پنجشنبه ۱۵ دی ماه ۱۴۰۱ به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در این مرحله از پذیرش اقدام کنند.

آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می توانند در صورت تمایل تا پایان فردا پنجشنبه ۱۵ دی ماه ۱۴۰۱ نسبت به مشاهده و یا ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام دوره‌های کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی‌کاربردی، آخرین مهلت ثبت‌نام در دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی را اعلام کرد.

محمد فتحیان در ارتباط با دوره کارشناسی ناپیوسته این مرکز آموزشی گفت: ثبت‌نام داوطلبان دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی بهمن ماه ۱۴۰۱ دانشگاه جامع علمی کاربردی تا ۱۵ دی ماه در ۲۳۹ کدرشته و ۲۷۰۳ کدرشته محل انجام می‌شود.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی  در ارتباط با پایان فرصت ثبت‌نام دوره‌های کاردانی این مرکز آموزشی توضیح داد: ثبت‌نام داوطلبان دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز تا ۱۷ دی ماه در ۲۹۴ کدرشته و ۳۴۰۴ کدرشته محل انجام می شود.

وی اظهار کرد: مهلت ثبت نام در دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی قابل تمدید نمی باشد و علاقمندان برای آشنایی بیشتر و مطالعه دفترچه راهنما و اطلاع از رشته های تحصیلی این دوره ها و ثبت نام در پذیرش می توانند در مهلت مقرر به سایت سازمان سنجش  و یا سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی مراجعه کنند.

اعلام نتایج نهایی پذیرش تکیل ظررفیت بدون آزمون تا پایان دی ماه ۱۴۰۱

علیرضا کریمیان مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش  درباره ثبت نام تکمیل ظرفیت دوره‌های بدون آزمون گفت: فرصت ثبت نام و انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت بر اساس سوابق تحصیلی سراسری ۱۴۰۱ از ۳۰ آذر آغاز شده بود و پس از تمدید این فرصت دوشنبه ۱۲ دی ماه به پایان رسید.

وی یادآور شد: در نهایت بیش از ۸۱ هزار داوطلب در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش بهمن ماه سال ۱۴۰۱ ثبت نام کرده‌اند. نتایج نهایی پذیرش تا پایان دی ماه ۱۴۰۱ اعلام می‌شود. پذیرش برای ظرفیت‌های خالی مانده رشته محل‌هایی که در مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۱ تکمیل نشده بر اساس سوابق تحصیلی یعنی معدل دیپلم صورت گرفته است. در صورت مغایرت معدل کل و یا معدل کتبی واقعی با معدل کل و معدل کتبی اعلام شده توسط داوطلب در تقاضانامه ثبت‌نامی، منجر به لغو قبولی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1166154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =