ثبت نام اعتکاف دانشگاهیان سراسر کشور آغاز شد

ثبت نام اعتکاف دانشگاهیان با توجه به آغاز ماه مبارک رجب و ایام البیض و با تاکید رهبر معظم انقلاب به جوانان و دانشگاهیان مبنی بر استفاده از این فرصت معنوی، آغاز شد.

 به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت نام دوره اعتکاف دانشجویی در دانشگاه‌های سراسر کشور خبر داد.

بهترین اعمال مستحبی ماه رمضان

براساس اعلام نهاد رهبری در دانشگاهها جامعه دانشگاهی شامل استادان و دانشجویان و کارکنان می توانند جهت حضور در اعتکاف دانشگاهیان به دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه خود مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به آغاز ماه مبارک رجب و ایام البیض و با تاکید رهبر معظم انقلاب به جوانان و دانشگاهیان مبنی بر استفاده از این فرصت معنوی ثبت نام اعتکاف دانشگاهیان آغاز می‌شود. در بخش دیگری هم بیان شده است که مقام معظم رهبری با اشاره به اهمیت حضور جوانان در مراسم اعتکاف ایام البیض و بهره مندی از آن می‌فرمایند: امروز در دانشگاه‌های کشور، هزاران نفر از جوانان دانشجو، دختران و پسران در مساجد دانشگاه‌ها اعتکاف می‌کنند، سه روز عبادت می‌کنند، خلوت می‌کنند، با خدای خود ارتباط برقرار می‌کنند؛ مساجد بزرگ و مجامع بزرگ که جای خود دارد. اینها معنویت است. کشور ما اهل معنویت است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1167733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =