عرضه کامیونت و کامیون فاو در بورس کالا

تابلوی تالار خودروی بورس کالا امروز (سه شنبه) شاهد عرضه ۱۰۵ دستگاه کامیونت فورس و ۵۰ دستگاه کامیون کِشنده فاو است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بهمن دیزل، کامیونت فورس را با قیمت پایه ۹۳۰ میلیون تومان عرضه می‌کند و درصد پیش پرداخت خرید آن نیز ۲۰ درصد اعلام شده است. زمان تحویل هم ۱۴ اسفند است.
۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و ۶ میلیون و ۵۶۸ هزار تومان هزینه‌های جانبی به قیمت نهایی این خودرو اضافه می‌شود.

تداوم عرضه ربع سکه در بورس کالا

رنگ خودروهای عرضه شده به رنگ سفید و مدل آن ۱۴۰۱ است. کامیونت ۶ تنی فورس در یکصد و چهل و سومین جلسه هیئت پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا پدر تاریخ ۲۳ مرداد پذیرش شده بود.

تابلوی بورس کالا امروز میزبان عرضه کامیونت و کامیون فاوهمچنین ۵۰ دستگاه کامیون کشنده فاو امروز در تالار خودروی بورس کالا عرضه می‌شود. قیمت پایه این خودرو ۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان اعلام شده و تاریخ تحویل آن ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ است.

درصد پیش پرداخت سفارش خرید نیز ۲۰ درصد درنظر گرفته شده است.

هر کد ملی (شخص حقیقی) صرفا مجاز به ثبت سفارش برای یک دستگاه خودرو و هر شناسه ملی (شخص حقوقی) حداکثر مجاز به ثبت سفارش ۵ دستگاه خودرو است. رنگ خودروها سفید و مدل خودرو ۱۴۰۱ است.

صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود و خریداران باید جهت تکمیل مراحل خرید همزمان با تسویه اصل مبلغ معامله در بورس و در مدت زمان مقرر تعیین شده در اطلاعیه عرضه تکمیلی و حداکثر طی ۷ روز تقویمی بامراجعه به پورتال فروش شرکت سیبا موتور به آدرس اینجا bahman.iranecar.com نسبت به ایجاد و تکمیل پروفایل خود اقدام و از این طریق نسبت به پرداخت هزینه‌های جانبی و انتخاب عاملیت مورد نظر خود جهت تحویل خودروی خریداری شده اقدام کنند.

هزینه‌های جانبی شامل ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها جمعا به مبلغ ۱۰ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۶۰۱ تومان می‌باشد که ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بابت هزینه مالیات و عوارض شماره گذاری، ۲۵۰ هزار تومان بابت هزینه شماره گذاری، ۱۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان هزینه پست، صدور کارت و هوشمند سازی کارت خودرو، ۷ میلیون و ۷۰۹ هزار و ۴۰۱ تومان هزینه بیمه شخص ثالث است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1167805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
      1 0
      به راننده جماعت که نمیرسه تازه برسه پولمون نمیرسه فقط تو ایران جیب دلال جماعت پر میشه