ادامه دروغ‌پردازی‌های سعودی اینترنشنال / هزیان گویی عوامل رسانه‌ای عربستان بعد از شکست

در ادامه دروغ‌پردازی‌های سعودی اینترنشنال، این شبکه برای چندمین بار اقدام به انتشار اخبار دروغین پیرامون رهبر معظم انقلاب اسلامی کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، در ادامه دروغ‌پردازی و شایعه‌پراکنی سعودی اینترنشنال، این شبکه برای چندمین بار اقدام به انتشار اخبار دروغین پیرامون رهبر معظم انقلاب اسلامی کرد.

بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی

این شبکه با انتشار خبری دروغ مدعی شد که برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های داخلی در حسینیه امام خمینی به دلیل نگرانی امنیتی برای خارج کردن رهبر انقلاب از دفترش در این مکان دایر شده است.

این در حالی است که سال‌های گذشته نیز نمایشگاه‌های ویژه بازدید رهبر انقلاب در محل حسینه امام خمینی برگزار شده که در ادامه به چند مورد از آنها اشاره می‌کنیم.

رهبر معظم انقلاب اسلامی

حضرت آیت ­الله خامنه ای در بازدید از نمایشگاه فناوری و نوآوریها واقع در حسینیه امام خمینی که در تاریخ ۱۵ مورد ۱۳۸۷ برگزار شد

رهبری

بازدید از نمایشگاه دستاوردهای فناوری نانو واقع در حسینیه امام خمینی که در تاریخ ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ برگزار شد

رهبری

بازدید از نمایشگاه کالای ایرانی واقع در حسینیه امام خمینی که در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ برگزار شد

رهبری

بازدید مقام معظم رهبری از نمایشگاه شرکتهای دانش‌بنیان و فناوریهای برتر واقع در حسینیه امام خمینی که در تاریخ ۱۷ مهر ۱۳۹۸ برگزار شد

به گزارش ایسکانیوز، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز (شنبه) به‌مدت سه ساعت از نمایشگاه توانمندی‌های داخلی که در حوزه‌های مختلف برپا شده بود بازدید کردند. این نمایشگاه به‌مناسبت شعار سال که سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نام‌گذاری شده بود، در حسینیه امام خمینی برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1169283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =