شانس قهرمانی استقلال چقدر است؟

پیشکسوت استقلال می گوید آبی پوشان بعد از جام جهانی افت کردند.

به گزارش گروه اقصادی ایسکانیوز، شاهین بیانی پیشکسوت استقلال می گوید تیمی می تواند در پایان فصل عنوان قهرمانی را کسب کند که بتواند ثبات خود را حفظ کند. وی معتقد است استقلال بعد از جام جهانی افت کرده است. در خصوص آخرین شرایط آبی پوشان به صحبت پرداخت:

مهاجم برزیلی پرسپولیس به ایران آمد

استقلال مقابل ملوان به برتری خوبی دست یافت؟

 برد به موقع و خوبی کسب شد. بازیکنان بسیار سرحال ظاهر شدند. ملوان به تازگی به لیگ اضافه شد و انتظارات از ملوان بالا بوده اما تیم قدرتمندی نشان نداد. دو شکست مقابل سپاهان و تراکتور کار این تیم را قبل از بازی مقابل ملوان سخت کرد زیرا فاصله با صدر زیاد شده بود. امیدوارم شرایط خوب استقلال حفظ شود زیرا تیم‌هایی موفق هستند که بتوانند ثبات خود را حفظ کنند.

خیلی معتقد بودند استقلال افت کرده است؟

استقلال پس از جام جهانی افت کرده است. قطعا این مساله را قبول دارم. مسائل زیادی هم دخیل است. این تیم کاپیتان در زمین ندارد. مشکلات حاشیه‌ای و افت پس از جام جهانی استقلال را از صدر دور کرد.

استقلال در نقل و انتقلالات نیم فصل هم بازیکن جذب نکرد؟

 تیم بازیکنان جوان خوبی دارد و هر زمان به آن‌ها بها داده نتیجه گرفته است. بهتر است به جوان‌ها اعتماد کنیم. متاسفانه چنین چیزی را در استقلال شاهد نبوده‌ایم. استقلال باید یک هافبک بازیساز جذب کند تا بتواند در امر گلزنی بهتر عمل کند.

آیا عملکرد ساپینتو رضایت بخش بوده است؟

 به عنوان یک مربی خارجی به استقلال آمده و از او توقع قهرمانی داریم. اگر قرار است استقلال قهرمان نشود پس نباید این تیم به سراغ مربی خارجی می‌رفت. اختلاف امتیاز زیادی وجود ندارد و بازی‌های باقی مانده است. اگر استقلال مثل نیم فصل اول به کار خود ادامه دهد می‌تواند قهرمانی را دوباره کسب کند.

یعنی معتقدید استقلال شانس قهرمانی دارد؟

استقلال برای تکرار عنوان قهرمانی خود کار سختی دارد.پرسپولیس و سپاهان تیم‌های قدرتمندی نشان داده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1169775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =