فرزامی: استقلال تنها به پیروزی برابرحریفانشان فکر می‌کند

عضو پیشین هیات مدیره استقلال گفت: استقلال در یک بازی کاملا برتر به پیروزی رسید. آبی ها به تیمی تبدیل شدند که تفکر باخت را از خود دور کرده اند و تنها به پیروزی برابرحریفانشان فکر می کنند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حسین فرزامی در خصوص پیروزی دو بر صفر استقلال برابر فولاد خوزستان گفت: استقلال در یک بازی کاملا برتر به پیروزی رسید. آبی ها به تیمی تبدیل شدند که تفکر باخت را از خود دور کرده اند و تنها به پیروزی برابرحریفانشان فکر می کنند.

هافبک استقلال مقابل ذوب آهن محروم شد

عضو پیشین هیات مدیره استقلال تصریح کرد: البته استقلال برابر فولاد چند اشتباه فاحش داشت که از بازیکنان با تجربه این تیم انتظار بیشتری می رود. استقلال خوش شانس بود که این اشتباهات منجر به گل نشد. در غیر این صورت شاید نتیجه به گونه دیگری رقم می خورد. آبی ها باید هوشیار باشند. آنها با عملکردی خوب ۸ امتیاز از رقیبشان عقب بودند اما حالا یک امتیاز از آن ها بیشتر دارند. بنابراین اگر به دنبال قهرمانی هستند باید اشتباهات خود را به صفر رسانده تا بتوانند یک بار دیگر جام را بالای سر ببرند.

فرزامی در پاسخ به این پرسش که کدامیک از سه تیم استقلال، سپاهان و پرسپولیس شانس بیشتری برای قهرمانی دارند گفت: با توجه به شرایط امتیازی سه تیم در جدول پیش بینی بسیار سخت است. حساسیت بین این سه بالا رفته و اعتقاد دارم هر تیمی که بتواند از حاشیه ها دور شود، با تمرکز بازی کند و ذهنیتش تنها پیروزی برابر حریفان باشد به طور حتم قهرمان خواهد شد.

فرزامی در خصوص انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی گفت: ما با کارلوس کی روش که یک مربی خارجی بود نتوانستیم در مدت ۸ سال حضورش در ایران به قهرمانی در ملت های آسیا دست پیدا کنیم. حالا باید همگی از تیم ملی کشورمان و سرمربی جدید آن حمایت کنیم. انتقادها باید سازنده باشد نه اینکه به دنبال تخریب باشیم. این حمایت می تواند ضامن موفقیت تیم ملی در آینده باشد.

عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که چه فاکتورهایی لازم است که امیر قلعه نویی بتواند در تیم ملی موفق باشد گفت: او مرد با تجربه ای است. نزدیک به ۱۶ سال پیش هدایت تیم ملی را در بدترین شرایط فدراسیون فوتبال به عهده داشت. حالا دوباره برگشته با کوله باری از تجربه. اعتقاد دارم اگر او تمرکزش بر روی تیم ملی باشد، از مصاحبه های جنجالی دوری کند و به دنبال این نباشد که مرتبا جواب منتقدین را بدهد می تواند با آرامش به کارش ادامه داده و در تیم ملی عملکرد خوبی داشته باشد.

وی تاکید کرد: وظیفه همه علاقه مندان به فوتبال هم این است که از کادر فنی و تیم ملی حمایت کنند ضمن اینکه سرمربی تیم ملی باید نفراتی را به کادر فنی تیم ملی اضافه کند که دانش و تجربه بالایی در کار مربیگری داشته باشند و بازیکنان هم باید گوش به فرمان کادر فنی باشند تا ان شاءالله بعد از گذشت سالها تیم ملی کشورمان بتواند در جام جهانی سال آینده به قهرمانی دست پیدا کند.

کد خبر: 1174907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =