چهارمین لیگ ورزش همگانی در دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز چهارمین لیگ ورزش همگانی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به آغاز چهارمین لیگ ورزش همگانی در این دانشگاه از روز گذشته، گفت: سامانه غیرحضوری لیگ ورزش همگانی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی Onlinesport.iau.ir در تمامی کشور فعال است و همگی دانشجویان، دانش آموزان و اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی این دانشگاه با شماره کاربری مخصوص خود می توانند وارد سایت شوند.

برترین‌های بدمینتون و تنیس روی میز منطقه ۶ دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شدند

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری لیگ، حضور مداوم اعضای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در فعالیت‌های ورزشی است، خاطرنشان کرد: ورزش همگانی زمانی قابل‌قبول، مهم و باارزش است که به ‌صورت مداوم و مستمر باشد. در سال‌های گذشته برنامه‌هایی مانند همایش‌های مقطعی یا کوه پیمایی، پیاده‌روی و برنامه‌هایی از این دست را انجام می‌دادیم که کافی نبود. 

لشگری با اشاره به اینکه در سه دوره گذشته لیگ ورزش همگانی دانشگاه آزاد اسلامی، قریب به 150 هزار نفر شرکت کردند، تاکید کرد: برای خانواده دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت منسجم به‌ قدری مهم است که با شروع سال نو و سال تحصیلی نو، لیگ نو هم آغاز می شود. دانشگاه آزاد اسلامی با این مسیر می‌تواند الگوی خوبی برای سایر دانشگاه‌ها در تقویت سلامتی، بهداشتی و معنوی اعضا باشد.

رئیس مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: حضور پررنگ مناطق در لیگ ورزش همگانی علاوه بر اینکه در سند تحول و توسعه این دانشگاه به آن تاکید شده است در ارزیابی عملکرد استان ها نیز مورد توجه قرامی گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1179571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =