رکورد خرید تضمینی گندم شکسته شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: با خرید بیش از یک میلیون و ۴۰۵ هزار تن گندم، رکورد خرید تضمینی گندم در ۵۰ سال اخیر شکسته شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، امید جهان نژادیان، با اشاره به آخرین وضعیت خرید گندم در خوزستان اظهار کرد: امروز رکورد ۵۰ سال اخیر در بحث خرید تضمینی گندم از کشاورزان خوزستانی شکسته شد و میزان خرید به بیش از یک میلیون و ۴۰۵ هزار تن رسید.

وی افزود: امسال همچنین تاکنون بیش از ۲۸ هزار تن کلزا از کشاورزان خوزستانی در استان توسط مراکز خرید، به صورت تضمینی خریداری شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: با توجه به عملکردی که در بحث تولید وجود داشته و وضعیت خرید روزانه بالای ۶۵ هزار تن گندم، پیش بینی می‌کنیم میزان خرید به بیش از یک میلیون و ۵۰۰ تا یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن نیز برسد.

جهان نژادیان در خصوص پرداخت وجه گندم و کلزا به کشاورزان عنوان کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده امیدواریم تا پایان هفته پرداختی خوبی به کشاورزان داشته باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۰۶ مرکز خرید گندم و ۴۶ مرکز خرید کلزا در استان در حال انجام عملیات خرید تضمینی این محصولات از کشاورزان هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1181373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =