خانواده پرسپولیس قهرمان شد نه یک بازیکن از تیم / استقلال و سپاهان درگیر حاشیه هستند

کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت: قرمزها در ابتدا نتایج لازم را بدست نیاوردند اما در بازی‌های مهمی مثل دربی توانستند به خوبی کار کنند.

شیث رضایی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، گفت: خانواده پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شد نه یک بازیکن یا یک تیم کوچک؛ این خانواده متشکل از هوادارن، کارمندان، کادرفنی و بازیکنان و همه پرسپولیسی‌ها است.

وی ادامه داد: نمی‌توان یک بازیکن یا یک مهره را به عنوان عامل مهم قهرمانی در نظر گرفت؛ از عیسی آل کثیر با گل سه امتیازی‌اش در دربی گرفته تا درخشش بیرانوند در درون دروازه، همه بازیکنان عملکرد خوبی داشتند.

بازیکن سابق پرسپولیس با ناراحتی ایران را ترک کرد

رضایی با اشاره به بهتر شدن بازی پرسپولیس در هفته‌های آخر، اظهار کرد: قرمزها در ابتدا نتایج لازم را بدست نیاوردند اما در بازی‌های مهمی مثل دربی توانستند به خوبی کار کنند و نتیجه لازم را کسب کنند و مانند دیگر تیم‌ها درگیر حواشی نشدند.

کاپیتان اسبق پرسپولیس با تمجید از بازی استقلال و سپاهان عنوان کرد: زمانی که پرسپولیس به رده سوم رفت مگر قرمزها اعتراض کردند یا به سپاهان و پرسپولیس معترض شدند؟ نه اینگونه نبود؛ استقلال و سپاهان با نمایش خوب و بازی‌های منظم و با لغزش پرسپولیس توانستند بالاتر از پرسپولیس بروند اما بعد از مدتی قرمزها به خوبی کار کردند و از فرصت سوزی آنها استفاده کردند.

وی افزود: به این موضوع توجهی نداریم که سپاهان یا استقلال نتیجه نگرفتند، اگر استقلال و سپاهان بازی‌های خودشان را می‌بردند، شرایط به نحو دیگری رقم می‌خورد؛ استقلال یا سپاهان با این همه مهره وقتی قهرمان نشوند طبیعی است که درگیر حواشی شوند؛ به هرحال از فرصتشان استقاده نکردند و قهرمانی به پرسپولیس رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1182406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =