"خانوم جون" سریال آکتور برایم جذاب بود / دیگر جوان نیستم که عشق دیده شدن داشته باشم

بازیگر سریال آکتور گفت: برای من حضور در هر کاری که احساس کنم خوب است؛ جذابیت دارد، چرا که وقتی در کاری بازی می‌کنم روحیه پیدا می‌کنم وگرنه دیگر جوان نیستم که عشق دیده شدن داشته باشم.

زهره صفوی بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره فعالیت این روزهای خود اظهار کرد: اخیرا سریالی به کارگردانی محمد احتشامی به پایان رسانده‌ام و سریال آکتور را هم در شبکه نمایش خانگی در حال پخش دارم.

یک انتقاد کوچک به سریال آکتور / زبان مخاطب فرانسوی نیست!

وی در ادامه با اشاره به بازی در سریال آکتور گفت: جسته و گریخته کارهایی انجام می دادم تا اینکه نیما جاویدی برای بازی در نقش خانوم جون در سریال آکتور از من دعوت به همکاری کرد و من نیز آن را پذیرفتم و خداروشکر مورد استقبال مخاطبان نیز قرار گرفته است.

صفوی در پاسخ به این سوال که چه چیز سریال آکتور برایتان جذاب بود که حاضر شدید در آن بازی کنید، گفت: برای من حضور در هر کاری که احساس کنم خوب است؛ جذابیت دارد، چرا که وقتی در کاری بازی می‌کنم روحیه پیدا می‌کنم وگرنه دیگر جوان نیستم که عشق دیده شدن داشته باشم.

زهره صفوی

بازیگر سریال آکتور همچنین در پاسخ به این سوال که به نظر شما چه تفاوت‌هایی بین کار درشبکه نمایش خانگی و تلویزیون وجود دارد، گفت: کارهایی که در شبکه نمایش خانگی ساخته می‌شود بسیار بهتر از تلویزیون هستند و این دو اصلا با هم قابل مقایسه نیستتند، این روزها مشاهده می‌کنیم که شبکه نمایش خانگی توانسته بسیار موفق‌تر از تلویزیون عمل کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر برنامه‌های تلویزیون با افت زیادی همراه است و همه برنامه‌های صدا و سیما از کیفیت پایینی برخوردار هستند و همین عامل سبب گرایش مردم به ماهواره و سریال‌های آن طرف آبی شده است.

صفوی در پایان با تاکید بر اینکه مدیریت کنونی صدا و سیما دارای ایرادات زیادی است، گفت: بهتر است مسئولان روشی را که برای مدیریت تلویزیون در پیش گرفته‌اند تغیییر دهند، چرا که در گذشته سریال‌هایی با داستان‌هایی خوب داشتیم اما در حال حاضر این‌گونه نیست و به بیشتر سریال‌ها آب بسته می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1183404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =