پرسپولیس و استقلال مثل کف دست یکدیگر را می‌شناسند / سنگینی قضاوت دربی ۱۰۱ برای اشکان خورشیدی

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران، پیش از بازی فینال جام جذفی درباره وضعیت دو تیم اسقلال و پرسپولیس صحبت کرد.

جلال چراغپور، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، پیش از دربی ۱۰۱ گفت: این بازی ویژگی‌های خاصی خودش را دارد و مباحثی مثل انگیزش یا انگیختگی برای دو تیم بسیار مهم است. پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شده است و از لحاظ روحی وضعیت بهتری دارد، در حوزه روانشاسی فوتبال، تیم پرسپولیس  به آخرین سطح انگیختگی رسیده و به اهدافش دست پیدا است.

وی ادامه داد: کادر فنی تیم پرسپولیس باید یک انگیختگی جدیدی در بین بازیکنان ایجاد کنند تا بتوانند در این بازی پیروز شوند.

چراغپور با اشاره به احتمال بالای وجود خشونت در بازی، اظهار کرد: در تیم استقلال نیز ممکن است بدلیل انگیزش بالا، آنها روی به بازی خشن بیاورند و از انگیختگی خارج شوند و برانگیخته شوند. هدف اصلی آنها جبران ناکامی‌شان در لیگ است و می‌خواهند جامی را در این فصل از فوتبال ایران بدست بیاورند.

اقبالی: شانس استقلال برای پیروزی در دربی بیشتر است

سرمربی اسبق تیم ملی افزود: دو تیم مثل کف دست، یکدیگر را می‌شناسند و مربی‌ها و بازیکنان به طور کامل از یکدیگر شناخت دارند و تنها یک کار مهم و جدید برای غافلگیری دیگریی می‌توانند انجام دهند و آن‌هم مربوط به مباحث روحی و روانی بازیکنان است.

چراغپور با بیان اینکه در دربی ۱۰۱ به احتمال زیاد کارت قرمز نشان داده می‌شود، عنوان کرد: به گمانم در این بازی، داور کارت‌های زیادی به بازیکنان نشان می‌دهد و حتی ممکن است داور دست به اخراج بازیکنی بزند.

وی افزود: اشکان خورشیدی بازی چالش برانگیزی را در پیش دارد و قضاوت دربی ۱۰۱ برایش سنگین خواهد بود.

سرمربی اسبق تیم ملی در پاسخ به این سؤال که کدام سرمربی موفق‌تر است، تشریح کرد: بدلیل قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر می‌توان گل‌محمدی را موفق‌تر از ساپینتو دانست و به همین ترتیب پرسپولیس موفق‌تر از استقلال در این فصل بوده است.

وی در انتها خاطر نشان شد: فوتبالذ و بخصوص دربی اصلا قابل پیش‌بینی نیست و ممکن است تیمی در دو دقیقه دو گل بزند و همه چیز تغییر کند اما امیدوارم دربی فینال، بازی خوبی باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1183749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =