معاون پرسپولیس با حذف قرارداد ارزی خارجی‌ها مخالفت کرد

معاون باشگاه پرسپولیس گقت: به نظر من نمی‌توان قانون نبستن قرارداد دلاری با بازیکنان خارجی را عملی کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محمد محمدی، معاون باشگاه پرسپولیس درباره شرایط این تیم برای برگزاری فینال جام حذفی و داربی 101 گفت: همه چیز خوب است و شرایط خوبی داریم. هر چه خدا قسمت کند. امیدوارم هواداران ما راضی از استادیوم به خانه برگردند.

بیانیه مشترک استقلال و پرسپولیس با مواضع جدید

او درباره دستور معاون رئیس جمهور مبنی بر عدم عقد قرارداد دلاری با بازیکنان و مربیان خارجی در فصول بعد نیز توضیح داد: در جلسه‌ای که برای تصمیم گیری راجع به این قوانین بود، قرار بر این بود تا باشگاه‌ها نظرات خود را بدهند. به نظر من شدنی نیست و همه چیز به ملیت هر بازیکن بستگی دارد که با چه نوع پولی قرارداد ببندد. 

پرتاب اشیا به سمت پرسپولیسی‌ها

معاون پرسپولیس درباره پرت کردن برخی اشیا به سمت علیرضا بیرانوند و واسلی ننکا (مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس)، توسط هواداران استقلالی نیز گفت: باعث تاسف است. این مسائل زشتی‌های فوتبال و ورزش است که برای هیچ طرفی خوب نیست و تایید نمی‌کنیم. این همه تماشاگر برای لذت از بازی آمده‌اند و امیدوارم اتفاقات قشنگی رخ بدهد.

محمدی درباره برنامه باشگاه پرسپولس برای بعد از فینال جام حذفی نیز گفت: باید بازی‌ها تمام شود تا بعد از آن برنامه ‌ریزی کنیم. فعلا تمرکز تیم روی فینال حذفی بوده است.

او درباره احتمال جدایی یحیی گل‌محمدی نیز گفت: او یک سال دیگر با ما قرارداد دارد. برخی اوقات او هم ناراحت می‌شود که طبیعی است. امیدواریم یک تیم قوی برای جام‌ باشگاه‌های سال بعد فراهم کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1183787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =