دانشگاه آزاد اسلامی متولی اصلی آموزش دانشجویان غیر ایرانی است

معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی در آیین نکوداشت دانش‌آموختگی دانشجویان بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بخش مهمی از آموزش دانشجویان غیر ایرانی کشور به عهده دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم جشن فارغ‌التحصیلی ۱۲۰۰ نفر از دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی، سفرا و مقامات کشورهای خارجی در مجتمع ولایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برگزار شد.

جزییات طرح «دستیار آموزشی» در دانشگاه آزاد اسلامی / ۴۰ ساعت دوره آموزشی رایگان با نظارت اساتید برگزار می‌شود

جلال درخشه معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم با تبریک فارغ‌التحصیلی دانشجویان غیرایرانی گفت: استفاده از واژه دانش‌آموختگی به جای فارغ‌التحصیلی مناسب‌تر است چون همه ما باید در طول زندگی آموزش ببینیم و درحال علم‌آموزی هستیم.

او افزود: بخش مهمی از آموزش دانشجویان غیر ایرانی کشور به عهده دانشگاه آزاد اسلامی است که ۴۳ واحد دانشگاهی دانشجوی غیرایرانی جذب می‌کنند و دانشجویانی از ۳۰ کشور جهان در واحدهای دانشگاهی تحصیل می‌کنند.

درخشه ادامه داد: درحال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی در کشورهای انگلستان، عراق، لبنان و امارات واحد دانشگاهی دارد و مقدماتِ راه اندازی واحدهای دانشگاهی در ۳ کشور هم در حال انجام است.

معاون بین‌الملل دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان گفت: علاوه بر پذیرش دانشجو در واحدهای داخلی و تاسیس واحدهای بین‌الملل در کشورهای دیگر؛ یکی از ماموریت‌های مهم معاونت بین‌الملل، پروژه‌های علمی و تحقیقاتی بوده که با همکاریِ کشورهای دیگر در حال انجام است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1185505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =