اولین طرح ملی کارآفرینی برای دانشجویان برگزار می‌شود /‌ مهلت ثبت نام تا ۱۹ مهرماه

معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم از راه‌اندازی طرح ملی ترویج کارآفرینی برای مهارت‌افزایی دانشجویان خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سجاد محمدعلی‌نژاد  معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، از راه‌اندازی طرح ملی ترویج کارآفرینی برای مهارت‌افزایی دانش‌جویان برای ورود به این عرصه خبر داد و گفت: طرح ملی ترویج کارآفرینی با هدف توانمندسازی و افزایش مهارت‌های دانش‌جویان برای ورود به عرصه‌کارآفرینی طراحی شده  و تا نوزدهم مهرماه مهلت ثبت نام وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

طرح دستیار آموزشی فرصتی برای رشد دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی است

وی خاطرنشان کرد: به منظور دست‌یابی به توسعه‌ اقتصادی پایدار، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هر کشور، توجه ویژه به موضوع کارآفرینی است و اگر این کارآفرینی بر اساس فناوری باشد، کیفیت و سرعت رشد بسیار بالاتر خواهدبود.

معاون وزیر علوم گفت: توسعه‌ کارآفرینی بر پایه‌ دانش، نیازمند توانمندسازی افراد در زمینه‌ی مهارت‌های نرم و تخصصی کارآفرینی است که طرح ملی ترویج کارآفرینی، با هدف توسعه‌ عادلانه‌ فرصت‌های یادگیری کارآفرینی به همین منظور و برای اولین بار در کشور اجرا می‌شود.

 محمدعلی‌نژاد افزود: پس از ثبت‌نام دانش‌جویان، با توجه به ظرفیت داده شده به هر دانشگاه، غربال‌گری اولیه صورت می‌گیرد و افراد وارد مراحل استعدادیابی و آغاز فرآیند مشاوره و یادگیری می‌شوند. ساخته‌ شدن تیم‌های حرفه‌ای و حل نیازهای فناورانه و رقابت در رویداد ملی نیز از بخش‌های این طرح هستند.

وی با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان پشتیبان طرح انتخاب شده‌است، افزود: دانشجویان علاقمند به شرکت در این طرح می‌توانند با مراجعه به سایت و راه‌های ارتباطی مشخص‌شده، ضمن کسب اطلاعات، در طرح مذکور شرکت‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1200704

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =