دریادار ایرانی: نیروی دریایی از قطعه‌سازی به سمت سامانه‌سازی حرکت کرده است

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش گفت: امروز در نیروی دریایی راهبردی، از قطعه‌سازی به سمت سامانه‌سازی حرکت کرده‌ایم و یقیناً این مسیر ادامه دارد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز،‌ امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش، در حاشیه آیین افتتاح نمایشگاه دائمی قطعه‌سازی منطقه یکم امامت اظهار داشت: با توجه به تجهیزات محور بودن نیروی دریایی راهبردی ارتش و قرار داشتن آن تجهیزات بر لبه دانش روز دنیا، خودکفایی در حوزه ساخت تجهیزات دفاعی دریایی و قطعات آنها در دستور کار نیروی دریایی ارتش قرار گرفت، تا با تکیه بر دانش و تخصص جوانان برومند کشورمان در نیروی دریایی ارتش و استفاده از ظرفیت‌ شرکت‌های دانش بنیان، صنایع داخلی را به سمتی هدایت کنیم تا شاهد طرح‌ریزی، تولید و ساخت تجهیزات بروز دفاع دریایی ایرانی باشیم.

بیشتر بخوانید:

دریادار ایرانی: توان ۳ برابری موشکی ‌شناورها / عملیات حضور در قطب جنوب آغاز شد

وی آغاز نهضت قطعه‌سازی در نیروی دریایی راهبردی همزمان با شکوهمند انقلاب اسلامی و در کشورمان، شروع خودباوری، اعتماد به نفس و باورپذیری کارکنان متخصص به صرف فعل توانستن دانست و افزود: آنچه که در صنایع داخلی به ویژه در حوزه صنعت دفاعی تولید می‌شود، قابل اطمینان و اتکاست و با توجه به نیاز، هر لحظه در اختیار ما قرار دارد و نیازی به نمونه تولید شده در کشور خارجی نخواهیم داشت و همین در حوزه‌ اقتصادی نیز برای کشور ارزآوری دارد.

فرمانده نداجا تصریح کرد: قطعا حضور نیروی دریایی راهبردی ارتش با بهره‌مندی از تجهیزات ساخت داخل، توجه کشورهای مختلف را به خود جلب کرده و همین سبب جذب مشتریان خارجی می‌شود.

دریادار ایرانی، افتتاح نمایشگاه قطعه‌سازی در منطقه یکم امامت که به دست کارکنان متخصص مهندسی فنی این منطقه را، نماد خودکفایی در تجهیزات و خودباوری عنوان کرد و ابراز داشت: اهتمام کارکنان متخصص نیروی دریایی راهبردی در ساخت و تولید قطعات مورد نیاز تجهیزات دفاع دریایی ستودنی و قابل تمجید است.

در پایان، دریادار ایرانی، عنوان کرد: امروز در نیروی دریایی راهبردی، از قطعه‌سازی به سمت سامانه‌سازی حرکت کرده‌ایم و یقیناً این مسیر ادامه دارد و با هوشمندسازی و ساخت سامانه‌های به‌روزتر و توانمندتر، به دنبال ارتقاء توان رزمی و دفاعی کشورمان هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1204471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =