سرقت از ۵۰ خانه توسط دوقلوهای قزوینی

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت:کارآگاهان پلیس بعد از انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی ردپای دو برادر دوقلو را در صحنه‌های جرم سرقت ۵۰ خانه پیدا کردند.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین اظهارکرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهر قزوین موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قزوین قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

مرد ۳۴ ساله مفقودی بعد از ۵ ماه پیدا شد

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و همچنین جمع آوری سرنخ های موجود در صحنه نهایتاً رد پای ۲ برادر دو قلو را در این سرقت ها به دست آورده و با شناسایی هویت اصلی آنان دریافتند که این افراد جزء مجرمان غیربومی و در حرکت هستند که با سکونت در یکی از استان های مجاور و تشکیل باندی حرفه ای در طول هفته به قزوین عزیمت کرده و دست به سرقت می زنند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه با رصد هوشمندانه کارآگاهان، منزل اجاره ای متهمان در استان همجوار شناسایی و رفت و آمد آنان زیر نظر گرفته شد، خاطرنشان کرد: با کنترل رفت و آمد متهمان مشخص شد،۲ نفر از بستگان این افراد از استان های غربی برای همکاری در سرقت به مخفیگاه آنان آمده اند و ماموران پس از ۳ روز تعقیب و مراقبت این سارقان، اعضای ۴ نفره این باند را که برای انجام سرقت عازم قزوین بودند در ورودی شهر قزوین دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سردار ابراهیمی با بیان اینکه این سارقان در تحقیقات صورت گرفته به بیش از ۵۰ فقره سرقت منزل در قزوین اعتراف کردند تصریح کرد:ارزش اموال مسروقه توسط این افراد بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی در پایان با اشاره به معرفی متهمان به دستگاه قضائی به همشهریان توصیه کرد: به هشدارهای پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می شود توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش نمایند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1208336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =