عرضه گوشت قرمز وارداتی تا پایان ماه مبارک رمضان

مدیرعامل شرکت پشتیبانی صنعت گوشت و مواد پروتئینی کشور از وفور عرضه گوشت قرمز گرم و منجمد وارداتی تا پایان ماه مبارک رمضان در بازار خبر داد و گفت: با توجه به حجم واردات نگرانی درخصوص تامین گوشت کشور نداریم.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، «مسعود رسولی» در حاشیه بازدید خبرنگاران از یکی مراکز عمده عرضه فراورده‌های خام دامی استان تهران در آغاز طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی فراورده‌های خام دامی، افزود: طبق مصوبه وزارت جهاد کشاورزی تمامی گوشت‌های تازه وارداتی در اختیار این شرکت تعاونی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

وضعیت بازار گوشت مرغ به ثبات رسید

مدیرعامل شرکت پشتیبانی صنعت گوشت و مواد پروتئینی کشور اظهار داشت: از شبکه‌ای که تعریف شده روزانه بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ تن گوشت تازه وارداتی گوسفندی و گوساله به این مرکز وارد می‌شود و از این مرکز به شبکه‌های مورد تایید و قابل پایش عرضه می‌شود.

وی تصریح کرد: این گوشت از نظر بهداشتی از مبدأ تا زمانی که به دست مصرف‌کنندگان برسد از سوی سازمان دامپزشکی کشور قابل کنترل و پایش است و حتی از لحاظ اقتصادی گرم به گرم گوشت وارداتی در سامانه‌ای ثبت می‌شود که مشخص می‌شود چه میزان گوشت و به چه شرکت‌های بسته‌بندی عرضه شده است.

به گفته رسولی، حتی مشخص است که شرکت‌های بسته‌بندی به چه میزان افت چربی، ضایعات، گوشت بسته‌بندی داشته و در چه فروشگاه‌هایی عرضه شده است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی صنعت گوشت و مواد پروتئینی کشور گفت: گوشت تازه وارداتی به طور کامل از لحاظ قیمت، عرضه، شبکه توزیع، بهداشت و نظارت تحت نظارت کامل دولت است.

وی بر این باور است که با توجه به حجم گوشت وارداتی هیچ نگرانی در خصوص عرضه گوشت قرمز تا پایان ماه مبارک رمضان وجود ندارد، بنابراین نیازی نیست که مردم برای تهیه گوشت در صف‌ها بایستند بلکه با حجم گسترده گوشت ما باید از روزهای آتی به دنبال مشتری باشیم.

رسولی گفت: گوشت گرم و منجمد تنظیم بازاری در تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین میوه و تره‌بار عرضه می‌شود و مردم براحتی می‌توانند این کالا را خریداری کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1223959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =