به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز؛ اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت خارجه ایران پس از ورود هیئت سیاسی ایران به ریاست وزیر امور خارجه به بغداد در شبکه ایکس نوشت: درود بر عراق بزرگ و برادر. به همراه وزیر امور خارجه وارد بغداد شدیم و پس از ادای احترام به فرماندهان پیروزی، با برادران عراقی خود، از جمله رئیسجمهور، نخستوزیر و وزیر امور خارجه عراق، دیدار و گفتوگو خواهیم کرد.
وی افزود: توسعه روابط با عراق، که پیوندهای عمیق فرهنگی و تمدنی ما را به یکدیگر پیوند داده است، همواره در صدر اولویتهای تهران باقی خواهد ماند.
انتهای پیام/
نظر شما