نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری یکی از مظاهر دانشگاهِ اسلامی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: ظرفیت موجود در دانشگاه‌ها بستر بسیار مناسبی برای تحقق اهداف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، محمود پوریوسف در مراسم تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی با تسلیت فرارسیدن ایام اربعین سید و سالار شهیدان، هدف قیام امام حسین علیه‌السلام را احیای اسلام و نجات مسلمانان از سردرگمی و گمراهی دانست.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران طلایه‌دار اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم است، بر همین اساس مجموعه‌های مختلف این نظام مقدس رسالت سنگینی در این حوزه برعهده دارند که یکی از مهم‌ترین این مجموعه‌ها، دانشگاه‌ها هستند و در دانشگاه‌ها هم به فرموده رهبر معظم انقلاب، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری یکی از مظاهر اصلی اسلامی‌شدن دانشگاه‌ است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی و واحد ارومیه ادامه داد: ظرفیت موجود در دانشگاه‌ها به‌ویژه دانشگاه آزاد استان و واحد ارومیه بستر بسیار مناسبی برای تحقق اهداف این نهاد مقدس است. ظرفیت‌هایی مانند دانشجویان جوان با دل‌هایی آماده برای دریافت معارف اسلامی، استادان مؤمن و متعهد و دغدغه‌مند برای اسلامی‌شدن دانشگاه و نیز مجموعه مسئولان پای کار و آماده برای پیگیری فرمایش‌های مقام معظم رهبری نویدبخش آینده‌ای روشن و نورانی برای دانشگاه آزاد است.

پوریوسف اضافه کرد: با تشکر و قدردانی از مسئولان قبلی نهاد در دانشگاه آزاد اسلامی استان و رهنمودهای حجت‌الاسلام غلام‌رضا اسم‌حسینی، امید است در دوره جدید با مدیریت حجت‌الاسلام علی بیگی که حتما حضور وی منجر به توسعه خواهد شد با همدلی، هم‌فکری و همراهی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری بیش از پیش شاهد تحقق معارف ناب اسلامی در دانشگاه باشیم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1074930

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =