دانش‌آموختگی ۲ دانشجوی دکتری آموزش زبان انگلیسی

نخستین دانشجویان مقطع دکتری آموزش زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با موفقیت فارغ التحصیل شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، جلسه دفاع از رساله دکتری شیما واقعی و الهام شولی، نخستین دانشجویان مقطع دکتری آموزش زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به‌صورت مجازی با موفقیت برگزار شد.

 عنوان رساله شیما واقعی دانشجوی ورودی سال ۱۳۹۵ واحد شهرکرد «Exploring the Associations between Learners’ Language Mindsets and Their Feedback Preferences: A Study in the Iranian EFL Context» بوده که در آن به بررسی رابطه بین ساختار فکری فراگیران زبان در یادگیری زبان و ترجیحات آنها در دریافت بازخورد پرداخته و استادان راهنما و مشاور این رساله فریبا رحیمی و سجاد شفیعی بوده‌اند.

عنوان رساله الهام شولی «Effects of Flipped Classroom Instruction on Iranian EFL Learners' Improvement of Writing Macro/ Micro Subskills» بوده که در آن به بررسی تأثیر روش کلاس معکوس بر تقویت مهارت‌های خورد و کلان نوشتاری فراگیران زبان خارجه ایرانی پرداخته و استادان راهنما و مشاور این رساله فریبا رحیمی و مهرداد سپهری بوده‌اند.

به گزارش ایسکانیوز، گروه زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از مهر سال ۱۳۹۵ به آموزش و تربیت دانشجویان مقطع دکتری در گرایش آموزش زبان انگلیسی اقدام کرد و اکنون ۳۳ دانشجو در مقطع دکتری زبان انگلیسی در این واحد دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =