توضیحات دانشگاه آزاد درباره تکمیل ظرفیت رشته‌های پیراپزشکی/ دانشگاه منتظر مجوز شورای سنجش است

صفحه اینستاگرام رئیس دانشگاه آزاداسلامی در پاسخ به سوالات و ابهامات متقاضیان تکمیل ظرفیت رشته‌های پیراپزشکی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، اعلام نشدن تکمیل ظرفیت رشته‌های پیراپزشکی دانشگاه آزاد باعث سردرگرمی و بلاتکلیفی متقاضیان این رشته‌ها شده است و با توجه به تعدد درخواست‌های متقاضیان، صفحه اینستاگرام دکتر محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، توضیحاتی در این مورد ارائه کرد. متن این توضیحات به شرح زیر است:

«تا سال 95 دانشگاه آزاد به صورت مجزا کنکور برگزار می‌کرد اما در سال ٩٦ بود که برای اولین بار و به بهانه نظم بخشی به جذب دانشجو بدون توجه به شرایط و فرایند جذب در دانشگاه آزاد اسلامی در شورای سنجش و پذیرش مصوبه‌ای مبنی بر اینکه هیچ زیر نظامی اجازه تکمیل ظرفیت در فرآیند جذب دانشجو را ندارد، مگر با مجوز شورای سنجش و پذیرش، این مصوبه از سال 97 اجرایی شد.

امسال هم دانشگاه آزاد برای پر کردن ظرفیت‌های خالی مانده پیرا پزشکی درخواست تکمیل ظرفیت داد؛ اما متاسفانه رئیس سازمان سنجش که دبیر شورای سنجش هم هست نه جلسه شورای سنجش را برگزار کرده و نه به دانشگاه برای جذب مجوز می‌دهد(تنها اقدام سازمان سنجش فقط یک مکاتبه با وزارت بهداشت بوده است.)

هم‌اکنون به اطلاع متقاضیان می‌رساند که طولانی شدن روند فوق منجر به پایان فرصت ثبت‌نام در ترم دوم می‌شود لذا در صورت تشکیل دیرهنگام جلسه شورای سنجش و موافقت احتمالی با تقاضای دانشگاه آزاد، دیگر فرصتی برای ثبت‌نام وجود نخواهد داشت.

بنابراین متقاضیان  توجه داشته باشند که در صورت برگزاری هرچه سریعتر جلسه شورای سنجش توسط ریاست سازمان سنجش تا پیش از پایان فرصت ثبت‌نام، دانشگاه آزاد آمادگی لازم برای ثبت‌نام از داوطلبان را دارد.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1089200

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =