ارتقای کیفیت آموزشی مدارس سما در اولویت باشد

رییس مراکز سما بندرعباس ضمن تاکید بر ارتقای سطح کیفی آموزشی مدارس سما گفت: خوشبختانه مدارس سما به عنوان مدارس برتر و صاحب نام در بین مردم شناخته شده که این نشان از جایگاه ویژه این مدارس در بین مردم است.

معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس، در جلسه با مدیران مدارس سما بندرعباس،  مزیت مدارس سما بندرعباس را  بهره مندی از نیروهای انسانی پیشکسوت، نیروهای جوان و خلاق، تجهیزات و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری عنوان کرد و افزود:  مدارس سما به پشتوانه دانشگاه آزاد اسلامی و با بهره گیری از اساتید  و همچنین امکانات آموزشی آن می تواند به یک مجموعه آموزشی کامل تر تبدیل شود.
رییس مرکز سما بندرعباس با اشاره به نزدیک شدن امتحانات پایان سال مدارس یادآور شد: امتحانات پایان سال مدارس سما بندرعباس بر اساس اعلامیه سازمان آموزش و پرورش برگزار خواهد شد و این مرکز تمام تلاش خود را برای بهتر برگزار کردن امتحانات هم در بستر آنلاین و هم بصورت حضوری بکار خواهد گرفت.
وی در ادامه به روند ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی جدید اشاره کرد و افزود: با توجه به استقبال خانواده ها از مدارس سما بندرعباس باید تدابیری اندیشه شود که  روند نام نویسی از دانش آموزان تسهیل و به مراتب با دقت بالایی انجام شود تا به یاری خداوند بتوانیم خدمات ارزنده تری در سال جدید ارائه نماییم.  
در پایان این نشست مدیران مدارس سما به بیان مشکلات و برنامه های آتی مجموعه آموزشی خود پرداختند که با تبادل نظر تصمیماتی در این خصوص گرفته شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1094288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =