نیروهای مقاومت در زمان کوتاهی رژیم غاصب را به زانو درآوردند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان عنوان کرد: عده‌ای جوان مسلمان با رشادت و تکیه بر ایمان به خداوند متعال رژیم جلاد صهیونیستی را در مدت زمان کوتاهی به زانو درآوردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،‌ علیرضا منظری‌ توکلی با اشاره به پیروزی مردم مسلمان فلسطین در جنگ ۱۱ روزه غزه اظهار کرد: تمام آزادیخواهان جهان شاهد بودند که عده‌ای جوان مسلمان چگونه با رشادت و تکیه بر ایمان به خداوند متعال رژیم مستکبر و جلاد صهیونیستی را در مدت زمان کوتاهی به زانو درآوردند و این مهم فقط با مدد الهی ممکن شد.

وی، قدس و مسجدالاقصی را خط قرمز مسلمین معرفی کرد و توضیح داد: مسجدالاقصی نخستین قبله مسلمین است و جسارت به آن موضوعی است که نیروهای مقاومت در منطقه به‌راحتی از کنار آن عبور نخواهند کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با اشاره به پیش‌بینی مقام معظم رهبری مبنی بر انحطاط قریب‌الوقوع رژیم اشغالگر صهیونیستی افزود: اتفاقات اخیر آغازی بر سلسله شکست‌هایی است که ابتدای آن با پیروزی‌های حزب‌الله لبنان آغاز شد و به‌زودی با نابودی و محو کامل این رژیم منحوس از نقشه جهان به سرمنزل مقصود خواهد رسید.

عضو هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: جشن‌های پیروزی قطعاً یاد و نام شهید قدس شهیدحاج قاسم سلیمانی نخستین نامی است که به اذهان متبادر می‌شود؛ چراکه این پیروزی‌ها نتیجه تلاش‌ها و مجاهدت‌های این شهید بزرگ است.‌

منظری توکلی با تبریک پیروزی ملت فلسطین بر فلسطینیان و تمام آزادیخواهان جهان ادامه داد: این پیروزی‌ها با ظهور حضرت مهدی عجل‌الله تعالی فرجه الشریف به کام تمام مسلمین شیرین‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1096444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =