آخرین جزئیات واگذاری 500 هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی به کارکنان

رئیس مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی درباره اقدامات صورت گرفته برای واگذاری زمین‌های این دانشگاه به کارکنان توضیحاتی ارائه کرد.

مهدی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز،  با اشاره به اختصاص 500 هکتار زمین به کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: این موضوع از اولویت‌های رئیس دانشگاه است و اجرایی شدن آن طبق دستور دکتر طهرانچی باید هرچه زودتر اتفاق بیفتد.

وی افزود: در همین راستا کارگروه ویژه‌ای در مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه شکل گرفت تا بتوان با مشارکت استان‌ها و واحدهای تابعه در اسرع وقت از بهترین نوع زمین‌هایی که امکان واگذاری آنها مقدور و مهیاست، برای کارمندان و اساتید استفاده کرد.

رئیس مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی به بیان اقداماتی که تاکنون صورت گرفته پرداخت و ادامه داد: به عنوان مثال در زمین گلبهار مشهد اجازه واگذاری ۲۰ هکتار به کارمندان و استادان و ۲۰ هکتار  محوطه سازی، در مجموع ۴۰ هکتار به استان داده شده است.

عباسی تصریح کرد: واحدهای مرکزی هر استان باید با استفاده از خدمات مشاوره جهت طراحی سایت و ... به منظور تحویل و واگذاری به شیوه‌های رایج و رسمی کشور مانند تعاونی‌ها اقدام کنند.

 وی با اشاره به وضعیت زمین‌های تهران و تعیین تکلیف آنها برای واگذاری به کارکنان دانشگاه، گفت: در تهران نیز مقرر شد به دستور رئیس دانشگاه، زمین هفت هکتاری واقع در اتوبان آهنگ، برای پیگیری‌های اداری و تغییر کاربری زمین، همچنین همزمان مکانیزم واگذاری آن اقدامات لازم صورت بگیرد.

وی درباره اراضی گرمدره تشریح کرد: برای استفاده از حدود ۱۰۰ هکتار جلسه‌ای با حضور مدیران استان تهران برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در برخی استان‌ها پیشنهاداتی ارائه شده که در دست بررسی است و استان‌های دیگر نیز باید نسبت به شناسایی املاک قابل واگذاری هرچه سریعتر اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 20
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمد US ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      8 1
      فقط شعار میدین!! اگه راست میگین حقوق های کارکنان را افزایش بدین! نقد را ول کردین چسبیدین به نسیه اونم تو دانشگاه آزاد!!! حالا بفرمایید واحدهایی که زمین ندارند باید چکار کنند؟
    • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      1 1
      واقعیه؟
    • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      7 1
      ۵۰۰ هکتار ؟ اونوقت میخوان چکار کنند این ۵۰۰ هکتار رو کارکنان دانشگاه؟ میخوان یونجه بکارند؟ درضمن مگه کل کارکنان دانشگاه چند نفرند که قراره ۵۰۰ هکتار بهشون زمین بدن اصلا چرا دانشگاه اینقدر زمین داره برا چی این همه زمین رو قرق کرده که حالا بخواد بده به کارکنان دانشگاه؟
    • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      2 2
      سلام علیکم محض خدا واگذاری به گدنه ای باشد که ۱- هیچ مشول شرعی و قانونی نداشته باشد ۲- ارزش زمین واگذار شده برای همه ی اعضاء یکسان باشد
      • عاطفه IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
        0 0
        همون زمین که دوستان میگن ارزشش در شهرهای مختلف متفاوت هست ما منطقه محروم هستیم و همون هم نیس. مثله خبر وام مسکن بانک صادرات که بهمون گفتن هیچ و پوچه و دانشگاه همکاری نداشت
    • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      1 0
      سلام علیکم واگذاری زمین به گونه ای باشد که مشکل شرعی و قانونی نداشته باشد . موجب شایعات و تهمت و .... نشود و ارزش قیمتی همه یکسان باشد . یک متر زمین تهران توتیا است که معادل چند ثد متر زمین در فلان شهر دور ابتاده است -- با تشکر ای کاش زمین برای همه ی اعضاء مثلا از تهران باشد و هر کس زمین را نخواست - قیمتش را دریافت کند . نمی دانم - به هر حال طوری باشد که بدون چالش و ... انشاءالله میسر گردد . برای این کار می توان برنامه ریزی کرد و ....
    • عضو هيأت علمي دانشكاه ازاد US ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      12 1
      امسال دانشگاه آزاد تصويب كرد هفتصد و پنجاه هزار تومان هديه ي روز معلم بدهد همان را هم به احدي نپرداخت، حالا قول زمين داده اند. حضرات ما زمين نخواستيم املاك دانشگاه را در جاي درست سرمايه گذاري كنيد و از درآمد آن به ما حقوق همسان با دانشگاه دولتي بدهيد. حالا كه صداي اعتراض دانشگاهيان به كل جامعه رسيده اين اخبار را در مورد اهداي زمين پخش مي كنيد كه ذهن جامعه را منحرف كنيد و بگويند چه مديران خوبي و چه كاركنان حق نشناسي. اين كلك ها قديمي شده مدير عزيز
    • هیات علمی US ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      4 1
      هیات علمی دانشگاه آزاد که از پنجم هر ماه منتظر واریز حقوق برای رفع بخش کوچکی از نیاز های اولیه ‌هست و پول بنزین نداره،زمین دردی ازش دوا نمی کند.
      • ها IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
        0 0
        چهار میلیون و پانصد به حقوق هیات علمی اضافه شده و اخیرا هم یه بخشنامه اومده 5میلیون.درحالیکه به کارکنان بدبخت که درهمین سیستم دانشگاه آزاد وهمین کشور زندگی می کنند یک میلیون وپانصد افزایش حقوق داشتن. واقعا جای تعجبه
    • فاطمه IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      2 0
      خداکنه واقعامن الان 16سال سابقه دارم حتی یک قطعه زمینم ندارم نتونستم تهیه کنم.
    • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      1 0
      اگر اینکه زمینی به کارمند واگذار بشه عالی
    • اسماعیل IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      0 0
      باسلام و احترام خدمت تمام مسئولین دانشگاه ازاد اینجانب هفت سال با تمام وجودم دردانشگاه خدمت کردم و تمام مسئولین رضایت کامل داشتن از بنده. و هر سال به ما گفتن جذب نیرو نداریم و از روزی که من اومدم به جرعت میگم هزار نفر نیرو جذب کردن اما چون بنده پارتی نداشتم به صورت ساعتی مشغول هستم و این که فقط من نیستم حدود ۳۰ نفر هم مشابه من هستن و شرایطمان از خراب اونورتره خودتان قضادت کنید من متاهل و مستاجر اوج جوانیم با ۲۵ سال سن باید هروز شرمنده همسرم و خانواده ام باشم . بخدا که امسال من هستن تو شرایط سخت مملکت از انقلاب دفاع میکنیم نه برادرانی که که فقط ظاهر سازی میکنن . اقای دکتر طهرانچی حداقل یه نگاهی به ماهم بنداز چندین ماهه زیر ۳/۵میلیون حقوق گرفتم و ماهیانه ۲۵۰۰ قسط میدم و ماهیانه ۳ میلیون اجاره شما بگین چطور زندگی کنیم صدای ماراهم بشنووووو اقای دکتر طهرانچی و اقای دکتر ولایتی بخدا ماهم استخدام بشیم دنیا خراب نمیشه. باتشکر از خادمین و وزحمت کشان دانشگاه آزاد اسلامی
    • CA ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      0 2
      به کارکنان ؟ مگه کشور صاحب نداره ؟
    • طاهره حسینی IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      0 1
      کسانی که بازخریدکردندچه میشود آیا این زمین های که فرمودید شامل آنها هم میشود
    • IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      1 1
      جالبه تو مملکت ما خود معلم هدیه ای از اموزش و پرورش دریافت نمی کنه اونوقت قرار بوده به مناسبت روز معلم به کارکنان دانشگاه ازاد به این مناسبت هدیه بدن تورو خدا می بینید مملکت مارو؟
    • استاد دانشگاه آزاد GB ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      2 0
      فقط وعده وعید تحویل میدید حقوق یک استاد با ۱۳ سال سابقه کار ۴۵۰۰ ، اصلا اساتید بیچاره توی تقسیمات زمین نیستن.
    • یونس IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      0 0
      سنگ بزرگ علامت نزدن است بسه دیگه این همه شعار ندید
    • دکترا بیکار IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      1 1
      با سلام. اینجانب دکترا ریاضی را در سال ۹۶ از دانشگاه دولتی گرفتم که ای کاش دنبالش نمی رفتم. با یک حقوق حق التدریسی در دانشگاه و کلاس خصوصی آیا میتوان در این اوضاع بد اقتصادی دوام آورد! چرا مسئولین دانشگاه اعم از دولتی و آزاد برخی از رشته ها که جذب هیات علمی ندارند هنوز در دانشگاه در مقطع دکترا فعال است چرا حذف نمی کنید؟ چرا برخی از موسسات آموزش عالی که هیات علمی جذب نمی کنند ادامه فعالیت به آنها داده می شود و با حقوق ناچیز پس از طی چند ماه که به فرد مالیات تعلق می گیرد به استاد داده می شود. لطفا سرآمدان دانشگاه ها اندکی به فکر حق التدریس ها باشید که شرایطشان خیلی خراب و اوضاع تاسف بار است.
    • هابیل IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      0 0
      فرمایشات جناب آقای دکتر عباسی واقعا متینه اما قبول کردنش برای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد خیلی سخته.........
    • H.m.sh IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
      0 0
      باسلام.الان بخشنامه آمده و تبعیض قائل شدن به نیروهای خدماتی و شرکتی دانشگاه که از شمار پرسنل ضعیف دانشگاه هستن و همپای بقیه کارکنان محترم خدمت میکنن از این بخشنامه و مزایا محروم شدن آخه چه دلیلی رای اینکار وجود داره اگه واقعا تفاوتی بین اعضای یک سازمان قائل میشین ولی به یک میزان زحمت و کار و تلاش آیا این عدالته؟؟؟