معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی ورامین معرفی شد

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی ورامین، پیشوا و قرچک با حضور مسئولان دانشگاهی معرفی شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، مراسم تکریم و معارفه معاونان قدیم و جدید آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک با حضور فرشته حشمتیان معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و کیان پهلوان افشاری رئیس این واحد دانشگاهی برگزار و با قدردانی از تلاش سه ساله محمدحسین بهشتی، عزت‌الله نصیری به‌عنوان معاون جدید آموزش‌های عمومی و مهارتی (سما) واحد دانشگاهی ورامین معرفی شد.

کارآفرینی در جامعه با توجه جدی به حوزه مهارت

فرشته حشمتیان در این مراسم با تبیین اهمیت ارتباط‌گیری منابع انسانی هر مجموعه با حوزه وظایف محوله و نقش آن در موفقیت‌های سازمانی اظهار کرد: علاوه بر خانواده عاطفی خود از خانواده کاری که اهمیت و حرمت آن از خانواده نخست کمتر نیست روبه‌رو هستیم. در محل کار به‌عنوان یک خانواده کاری، بیشترین ساعات را در کنار همکاران خود به سر می‌بریم و وقتی این ارتباط را کشف کردیم قطعاً در جایگاه اجتماعی نقش‌آفرین هستیم.

وی با قدردانی از فعالیت‌های انجام‌گرفته در نگاه تحولی مبتنی بر سند تحولی بنیادین آموزش و پرورش و در دانشکده‌ها بر اساس سند دانشگاه اسلامی افزود: با توجه به رویکردهای مدنظر انتظار داریم در آغاز سال تحصیلی جدید، رشد و ارتقای اساسی را در این معاونت شاهد باشیم.

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران حضور مؤثر و تلاش برای پیشرفت و پیشبرد اهداف سازمانی را منوط به کارنامه موفق هر یک از کارکنان آن مجموعه دانست و عنوان کرد: توجه جدی به حوزه مهارت، موجب کارآفرینی در جامعه شده و اسباب برگشت آرامش را برای خانواده‌ها فراهم می‌آورد.

حشمتیان با قدردانی از تلاش بهشتی، وی را از مدیرانی خوشنام و مؤثر برشمرد و یادآور شد: با هماهنگی صورت گرفته از تجربه و ظرفیت وی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران استفاده می‌شود و حرکت جدید و نوینی در آن واحد دانشگاهی طراحی و با حضور وی پیگیری خواهد شد.

وی با تأکید بر انتخاب معاون جدید بر مبنای ملاک‌های مشخص شده سازمانی ادامه داد: حضور نصیری فرصت و غنیمتی است که نه فقط ادامه دهنده فعالیت‌های مؤثر گذشته بوده؛ بلکه با همدلی و همراهی همه عوامل آموزشکده‌ها و مدارس، بستر بروز خلاقیت و بالندگی بیش‌ازپیش را فراهم خواهد آورد.

تحرک و شکوفایی نهادها با تزریق فکر و روش مدیریتی اثربخش

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ورامین-پیشوا و قرچک نیز تغییر و تحول در هر مجموعه‌ای را امری طبیعی برای پیشبرد و تحقق اهداف سازمانی برشمرد و گفت: به دلیل مأموریت بهشتی به دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی و با وجود میل باطنی، تصمیم به تغییر در این حوزه گرفته شد که با توجه به ظرفیت‌های مدیریتی نصیری، بستر ارتقا و حرکت به سمت مهارت‌آموزی و کارآفرینی فراهم شده است.

کیان پهلوان افشاری مطرح کرد: تزریق فکر و روش مدیریتی اثربخش و سازنده، موجب تحرک و شکوفایی کل مجموعه می‌شود. ترویج و اشاعه فرهنگ کارآفرینی و مهارت‌آموزی در مجموعه مرکز آموزش‌های عمومی و مهارتی، برکات فراوانی را برای کشور در سطوح مختلفی به بار می‌آورد که این رسالت مهم از مسیر آموزش‌های هدفمند و متناسب با بازار کسب‌وکار منطقه‌ای طراحی و عملیاتی می‌شود.

وی با تأکید بر نقش مدیران و معلمان حوزه مدارس سما در افزایش کیفیت آموزشی، تربیتی و مهارت‌آموزی دانش آموزان اضافه کرد: حمایت از خلق ایده‌های جدید و نوآوری در عرصه تعلیم و تربیت، محور قرار دادن فرهنگ غنی اسلامی و استفاده از ظرفیت‌های پژوهشی و دانشگاهی می‌تواند ما را در تحقق این اهداف یاری کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1103050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =