جزئیات انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت اعلام شد

جزئیات نحوه انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) وزارت بهداشت اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) وزارت بهداشت  دوشنبه ۱۸ مرداد ماه آغاز شد. نتایج اولیه این آزمون  چهارشنبه ۱۳ مردادماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل پس از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰ و آگاهی از ظرفیت دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی باید در زمان مقرر از طریق سامانه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی با وارد کردن کد ملی و شماره تلفن همراه (الزاماً شماره‌ای که در زمان ثبت‌نام اولیه ثبت شده است) نسبت به انتخاب رشته محل‌ها و ارسال مدارک و سوابق آموزشی و پژوهشی خود اقدام کنند.

از آنجا که فرایند پذیرش نهایی براساس نمره و سهمیه داوطلب و با توجه به ترتیب اولویت انتخاب‌های وی صورت می‌گیرد، توصیه می‌شود اولویت‌های انتخابی هر داوطلب بر اساس علاقه فردی انجام گیرد.

داوطلبان باید توجه داشته باشند تا زمانی که تمام اولویت‌های مورد نظر وارد نشده، از فشردن گزینه ثبت‌نهایی خودداری کنند.

داوطبان باید پس از پایان مراحل انتخاب رشته محل و ثبت نهایی، از فرم مربوطه پرینت گرفته شده و آن را نزد خود نگه دارند. اگر پیش از فشردن گزینه ثبت نهایی از فرم انتخاب رشته پرینت گرفته شود فاقد اعتبار بوده و قابل پیگیری نخواهد بود.

مسئولیت هرگونه اشتباه در تکمیل فرم انتخاب رشته محل به عهده داوطلب است پس توصیه می‌شود داوطلب شخصاً اقدام به تکمیل فرم انتخاب رشته محل کند. اشتباه‌هایی که به دلیل تکمیل اطلاعات توسط شخص دیگر یا کافی نت و غیره ایجاد شود مورد پذیرش نیست.

چنانچه داوطلب در موعد مقرر انتخاب رشته محل نکرده باشد، امکان انتخاب مجدد وجود نداشته و از فرایند پذیرش حذف خواهد شد.

در صورتی که رشته انتخابی داوطلب با مدرک تحصیلی مقطع قبلی وی مطابقت نداشته باشد، عواقب بعدی آن بر عهده شخص داوطلب است. به همین منظور انتخاب رشته باید براساس مدارک مورد پذیرش (طبق دفترچه راهنمای آزمون) انجام گیرد.

 ارسال فرم انتخاب رشته/محل از طریقی به غیر از سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی (از جمله ارسال پستی یا حضوری) به هیچ عنوان پذیرفته نخواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1106376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =