تحصیل اتباع غیر ایرانی در مقطع ارشد دانشگاه آزاد اسلامی چه شرایطی دارد؟

جزئیات ثبت‌نام اتباع غیر ایرانی برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی جمعه ۲۶ شهریورماه به پایان می‌رسد. اتباع غیر ایرانی شرکت کننده در آزمون کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰، باید علاوه بر دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی این آزمون (مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام سازمان سنجش آموزش کشور) بند مربوط را در تقاضانامه ثبت نام اینترنتی، علامتگذاری کرده باشند بدیهی است چنانچه اتباع غیر ایرانی که در ردیف پذیرفته شدگان نهایی این آزمون قرار گیرند در زمان ثبت‌نام بند مورد نظر تقاضانامه را علامتگذاری نکرده باشند، پذیرش آنان لغو خواهد شد.

ضمناً اتباع غیر ایرانی شرکت کننده در آزمون می‌بایست دارای تمامی شرایط و ضوابط ثبت‌نام اتباع خارجی (مندرج در صفحه ۲۵ دفترچه راهنمای ثبت نام و سازمان سنجش آموزش کشور) باشند و در غیر این صورت پذیرش آنان لغو خواهد شد.

به منظور ساماندهی و تسهیل فرآیند انجام امور کنسولی متقاضیان غیر ایرانی، تمامی داوطلبان غیر ایرانی متقاضی تحصیل در واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی می‌بایست بعد از انجام ثبت‌نام خود در وب سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه، نسبت به تکمیل و ارسال اطلاعات خود اقدام کنند. متقاضیان باید با مراجعه به وب سایت سازمان امور دانشجویان، وارد درگاه دانشجویان غیر ایرانی شده و نسبت به تکمیل اطلاعات و اخذ کد پیگیری خود اقدام کرده و در نهایت باید کد پیگیری به نماینده کنسولی واحد مربوطه برای تأیید دانشگاهی ارسال کنند. متقاضیان برای تایید نهایی باید با اداره کنسولی با شماره ۰۲۱۴۷۳۵۲۴۲۷ و ۰۲۱۴۷۳۵۲۴۲۵ تماس بگیرند یا به صورت حضوری به معاونت بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند.

لازم به توضیح است متقاضیانی که کد پیگیری خود را فراموش کرده‌اند به همراه نام، نام خانوادگی، نام پدر و شماره گذرنامه یا کارت، برای بازیابی کد خود به سامانه saorg.ir مراجعه کنند. متقاضیانی که به هر دلیل امکان خروج از کشور را ندارند، امکان ثبت‌نام و پذیرش در واحدهای برون مرزی را نخواهند داشت.

لازم به ذکر است تمامی فرآیندها و فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی پذیرفته شدگان واحدهای برون مرزی در دانشگاه مستقر در خارج از کشور انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1110840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مجتبی حقجو FR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      0 0
      بسیار عالی