مهلت ثبت‌نام نودانشجویان ارشد دانشگاه علوم پزشکی تهران تمدید شد

مهلت ثبت‌نام نودانشجویان دوره کارشناسی ارشد دانشگاه علوم پزشکی تهران برای نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ تمدید شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، مهلت ثبت نام پذیرفتگان دوره کارشناسی ارشد پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران از ۱۱ مهر ۱۴۰۰  آغاز شد و ‌با توجه به مهلت تمدید شده تا ۴ آبان ادامه دارد.

بر این اساس متقاضیان تا ۴ آبان ماه ۱۴۰۰ می‌توانند برای ثبت‌نام و تکمیل فرایند آن با وارد کردن کدملی به عنوان کد کاربری و شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور (داوطلبینی که فاقد شماره شناسنامه می‌باشند از کدملی به عنوان کد کاربری و رمز عبور استفاده کنند) به سایت دانشگاه مراجعه و نسبت به اسکن مدارک و ثبت‌نام اینترنتی خود اقدام کنند.

بدیهی است عدم تکمیل مدارک و تائید نهایی آن در موعد مقرر به منزله انصراف تلقی و مراتب به وزارت متبوع اعلام خواهد شد. ضمناً شروع دوره از نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ و یا با تشخیص و نظر دانشکده و گروه آموزشی از نیمسال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰ است.

پذیرفته‌شدگان مرد باید تمامی مراحل ثبت درخواست معافیت تحصیلی خود را تا صدورمجوز ثبت‌نام از سوی سازمان وظیفه عمومی پیگیری کنند تا مجوز ثبت‌نام (مجوز مورد نظر تاریخ و شماره و امضا دارد) صادر شود.

دانشجویانی که عدم صدور مجوز ثبت‌نام برای آنان از سوی سازمان وظیفه عمومی صادر می‌شود، می‌تواند به علت عدم رعایت مقاطع پیش نیاز و... باشد که در این موارد لازم است درخواست توجیه عدم صدور معافیت تحصیلی را تکمیل نموده و مدارک موردنظر را برای وظیفه عمومی ارسال نمایند. ضمنا علت عدم صدور معافیت تحصیلی به دانشجو در کارتابل نشان داده می‌شود.

دانشجویان در تکمیل فرم درخواست معافیت تحصیلی و به هنگام درج مقطع تحصیلی، شروع به تحصیل، رشته تحصیلی و مقطع قبلی دقت کافی کنند. مهلت ثبت درخواست معافیت تحصیلی در سامانه وظیفه یک ماه است.

ارائه گواهی ۲ سال سابقه کار بالینی با مدرک کارشناسی تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ برای کلیه پذیرفته‌شدگان رشته‌های ( پرستاری مراقبت‌های ویژه، پرستاری مراقبت‌های ویژه نوزادان، پرستاری اورژانس و مدیریت پرستاری) و ارسال گواهی تسویه حساب و یا تقسیط بدهی با صندوق رفاه دانشجویان نیز ضروری است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1116036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =