جزئیات فروش فوری محصولات سایپا و ایران خودرو ویژه مادران

برنامه فروش ایران خودرو و سایپا ویژه مادران از امروز بر روی سایت فروش یکپارچه وزارت صمت فعال شد. این اولین مرحله از فروش ایران خودرو بر روی سامانه جدید است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، با آغاز به کار رسمی سامانه جدید فروش خودرو که از سوی وزارت صمت اجرایی شده است. از این هفته شاهد اجرایی شدن برنامه های فروش خودروسازان خواهیم بود. در اولین مرحله ایران خودرو از امروز مورخ ۲۷ اردیبهشت بخشنامه فروش فوری ویژه مادران خود را برای عرضه ۹ محصول بارگذاری کرده است.

بیشتر بخوانید:

جزئیاتی از مدل جدید فروش خودرو

 بنابر طرح وزارت صمت از این پس برنامه های فروش تمام خودروسازان کشور به صورت متمرکز بر روی سایت یکپارچه فروش صورت می گیرد. در مرحله اول از روش جدید ۶ خودروساز کشور شامل ایران خودرو، سایپا، بهمن موتور، کرمان موتور، آرین موتور و مدیران خودرو برنامه های فروش این هفته خودرو را اعلام کردند.

بنابر بخشنامه منتشر شده از سوی ایران خودرو، این شرکت فروش فوری خود را با عرضه ۹ محصول و با تحویل حداکثر سه ماه و با قیمت قطعی اعلام کرده است. در این مرحله پژو ۲۰۶ تیپ دو، پژو ۲۰۶ تیپ سه با سقف شیشه‌ای، پژو پارس سال سفارشی، پژو پارس tu۵، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، تارا اتوماتیک، دناپلاس توربو شارژ، سورن پلاس و رانا پلاس عرضه شده است.

در این طرح مادرانی که تاریخ تولد فرزند دوم آن ها پس از ۱۹ آبان ۱۴۰۰ است می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

این طرح فروش از امروز سه شنبه مورخ ۲۷ اردیبهشت شروع و تا پایان روز سه شنبه مورخ ۳ خرداد ادامه خواخد داشت. متقاضیان با مراجعه به سایت با مراجعه به سایت یکپارچه فروش وزارت صمت به نشانی sale.iranecar.com ضمن ایجاد پروفایل کاربری نسبت به ثبت نام خودرو اقدام نمایند. اطلاعات شناسنامه ‌ای، شماره شبا حساب بانکی و شماره گواهینامه متعلق به فرد از جمله مدارک مورد نیاز است. همچنین محدودیت های پیشین برنامه های فروش خودروسازان همچنان به قوت خود باقی است که مهم ترین آن‌ها عبارتند از عدم خرید خودرو از خودروسازان داخلی طی ۴۸ ماه گذشته و نداشتن پلاک انتظامی فعال. همچنین تنها امکان ثبت نام برای یک خودرو از طرح های فروش اعلامی برای هر فرد میسر است.

فروش فوری ۶ محصول سایپا ویژه مادران

رنامه فروش فوری سایپا ویژه مادران بر روی سامانه یکپارچه فروش خودرو بارگذاری شده است. در این طرح که از امروز مورخ ۲۷ اردیبهشت آغاز شده، سایپا خودرهای تیبا صندوقدار، ساینا، تیبا ۲، کوییک S، کوییک معمولی و کوییک R را برای فروش عرضه کرده است. این طرح مخصوص مادرانی است که تاریخ تولد فرزند دوم و ما بعد آن ها پس از ۱۹ آبان ۱۴۰۰ است.

این طرح فروش از امروز سه شنبه مورخ ۲۷ اردیبهشت شروع و تا پایان روز سه شنبه مورخ ۳ خرداد ادامه خواهد داشت. متقاضیان با مراجعه به سایت با مراجعه به سایت یکپارچه فروش وزارت صمت به نشانی sale.iranecar.com ضمن ایجاد پروفایل کاربری نسبت به ثبت نام خودرو اقدام نمایند. اطلاعات شناسنامه ‌ای، شماره شبا حساب بانکی و شماره گواهینامه متعلق به فرد از جمله مدارک مورد نیاز است. همچنین محدودیت های پیشین برنامه های فروش خودروسازان همچنان به قوت خود باقی است که مهم ترین آن‌ها عبارتند از عدم خرید خودرو از خودروسازان داخلی طی ۴۸ ماه گذشته و نداشتن پلاک انتظامی فعال. همچنین تنها امکان ثبت نام برای یک خودرو از طرح های فروش اعلامی برای هر فرد میسر است.

منبع: اقتصاد آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1140852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =