کشف ۳۷ کیلوگرم مواد مخدر در فرودگاه مشهد

جانشین پلیس فرودگاه های پلیس پیشگیری انتظامی کشور از کشف بیش از ۳۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد و دستگیری متهم آن خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ حکمت الله سیمی در خصوص جزئیات این خبر اظهار داشت: در ادامه تدابیر ابلاغی به یگان‌های تابعه مبنی بر رصد فعالیت متهمان سابقه دار در قاچاق مواد مخدر، همکارانم در پلیس فرودگاه مشهد موفق به شناسایی فردی که قصد انتقال مواد مخدر به شهر مقدس مشهد در پوشش سفر خانوادگی را داشت، شدند.

وی افزود: برابر اطلاعات به دست آمده مشخص شد که فرد مذکور قصد حمل مقدار قابل توجهی مواد مخدر سنتی از مبدا شهرستان قائن به مقصد شهر مقدس مشهد با استفاده از یک دستگاه خودروی وانت را دارد.

بیشتر بخوانید:

خودروهای توقیفی مرتبط با جرایم موادمخدر در چه وضعیتی قرار دارد؟

این مقام انتظامی تصریح کرد: با اخذ مجوز قضائی خودروی مذکور هنگام عبور از مدخل ورودی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد مقدس شناسایی و متوقف شد.

جانشین پلیس فرودگاه های پلیس پیشگیری انتظامی کشور گفت: در بازرسی به عمل آمده توسط کارشناسان خبره این پلیس مقدار ۳۷ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه در قسمت محفظه بار خودرو جاسازی شده بود کشف، متهم درمحل دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.    

سرهنگ سیمی خاطرنشان کرد: پلیس همیشه هوشیار فرودگاه با استقرار در تمامی مبادی ورودی و خروجی صنعت هوانوردی با جهاد شبانه روزی و استفاده از تجهیزات مدرن و به‌روز کمک بازرسی به صورت قاطعانه با قاچاق مواد مخدر، ارز و کالا در راستای تامین امنیت مسافران و کمک به اقتصاد کشور مبارزه خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1149427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =