سینما در ورطه نابودی است / مسئولان گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات ندارند

بازیگر سریال بانوی عمارت گفت: ما بارها و بارها ایرادات و اشکالات موجود در سینما و تلویزیون را را از طریق نشریات عنوان کرده‌ایم اما هیچ گوش شنوایی در این زمینه وجود ندارد.

رامتین خداپناهی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره فعالیت‌های این روزهای خود اظهار کرد: این روزها مشغول فعالیت خاصی نیستم و بیشتر وقت خود را با خواندن کتاب و تماشای فیلم می‌گذرانم و هیچگونه فعالیت هنری ندارم.

وی ادامه داد: البته اخیرا سریالی به‌نام گیلدخت به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی که یک کار تاریخی است و در عهد مظفری می‌گذرد را به پایان رسانده‌ام که به‌زودی از تلویزیون پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

گلایه‌های فخرالدین صدیق شریف از خانه‌نشینی برخی هنرمندان / وضعیت تلویزیون اسف‌بار است

بازیگر سریال بانوی عمارت در ادامه با بد توصیف کردن اوضاع سینما و تلویزیون گفت: چیزی که اکنون شاهدش هستیم تعطیلی سینما، تلویزیون و تئاتر است، ما دیگر سینمایی نداریم، در حال حاضر سینمایی مشغول فعالیت است که از طریق دولت حمایت می‌شود.

وی گفت: در سینما دیگر ژانر نداریم و با افقی که مدیران و مسئولان برای ما چیده‌اند وی‌اودی ها نیز در حال تعطیلی هستند اما کسی پاسخگوی این سوال نیست هنرمندانی که از این طریق امرار معاش می‌کردند چگونه باید امور خود را بگذرانند.

خداپناهی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید برای بهبود اوضاع چه باید کرد، گفت: پاسخ چنین سوالی را در چند جمله نمی‌توان بیان کرد مگر اینکه بخواهیم هیاهویی از برای هیچ راه بیندازیم این مسئله‌ای است که باید برای آن یک میزگرد با حضور چندین متخصص برگزار کرد. من بارها و بارها عنوان کرده‌ام که این بحث نیاز به آسیب‌شناسی دقیق دارد، مشکل ما نیستیم، بلکه این مسئولان هستند که باید در این زمینه پاسخ‌گو باشند.

بازیگر سریال خسته دلان تاکید کرد: در بخش اجرایی هیچ مشکلی نداریم مدیران سازمان و تصمیم‌گیرنده‌ها باید جواب دهند. ما بارها و بارها ایرادات و اشکالات موجود را از طریق نشریات عنوان کرده‌ایم اما هیچ گوش شنوایی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1151179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =