جزئیات تسهیلات جدید به کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی به تشریح جزئیات تسهیلات جدید به کارکنان این دانشگاه پرداخت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دیدار صمیمی و جلسه پرسش و پاسخ کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی و مدیران کل این معاونت به مناسبت «روز کارمند» برگزار شد.

جاوید در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گرانقدر محمدعلی رجایی و محمد جواد باهنر، گفت: هفته دولت فرصتی است تا ضمن ارج نهادن به تلاش مسئولان متعهد کشور از خدمات دولتمردان خدمتگزار قدردانی کنیم و به همه تلاشگران و زحمتکشان نظام جمهوری اسلامی خسته نباشید بگوییم.

وی همچنین با تبریک روز کارمندان به کارکنان خدوم و دلسوز دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: تلاش خالصانه و صادقانه کارمندان این دانشگاه آیینه تمام نمای وظیفه شناسی و تعهد این عزیزان است. نتیجه سختکوشی و تلاش شما درخت امیدی است که به بار می نشیند و نوید بخش آینده ای روشن و پر نشاط برای دانشگاه آزاد اسلامی است.

جاوید با تأکید بر اینکه ارتقاء سطح سطح رفاه و معیشت کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی از اولویت های اساسی و مباحث بنیادی معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه است، گفت: تأمین رفاه و آسایش کارکنان نقش پررنگ و تأثیرگذاری در شکل گیری انگیزه و بهبود عملکرد آنان دارد. از اینرو معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی دامنه تسهیلات رفاهی و خدماتی این دانشگاه را گسترش داده و در زمینه های مختلف گردشگری، تفریحی، رفاهی و مالی وارد عمل شده است.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی از افزایش مبلغ وام کارت اعتباری و تفاهم نامه بانک ملی به کارکنان این دانشگاه خبر داد و افزود: سقف وام کارت اعتباری از 50 میلیون تومان به 100 میلیون تومان و وام تفاهم نامه از 60 میلیون تومان به 80 میلیون تومان افزایش یافت.

وی ادامه داد: همچنین طی تفاهم نامه ای با بانک صادرات ایران مقرر شد در آینده ای نزدیک کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی از تسهیلات این بانک با سود 8 درصد بهره مند شوند که جزئیات آن به زودی اعلام می شود.

جاوید خاطرنشان کرد: بن کارت سفر، آماده سازی استادسراها، سی سرا، تأسیس صندوق پس انداز مشترک و صندوق ذخیره بازنشستگان، رایزنی با مسئولان وزارت مسکن در خصوص طرح تعاونی مسکن و ... را از دیگر اقدامات معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی در راستای رفاه کارکنان عنوان کرد.

همچنین در این نشست کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به ارائه دیدگاه ها، نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

جاوید نیز در ادامه با بیان اینکه قطعاً نظرات کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی زمینه ساز رشد، تحولی و تعالی این دانشگاه خواهد شد، گفت: سعی خواهیم کرد در کوتاه ترین زمان ممکن به تمام پیشنهادت ارائه شده رسیدگی کنیم. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1152091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =