آخرین وضعیت بازگشایی دانشگاه‌ها در هفته اول مهر/ کدام دانشگاه‌ها تعطیل شدند؟ + جدول

آخرین وضعیت بازگشایی دانشگاه‌ها در هفته اول مهر ۱۴۰۱ اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، آموزش دانشگاه‌های کشور در نیمسال اول ۱۴۰۲-۱۴۰۱ موقتا مجازی شد. حتی برخی دانشگاه‌ها به صورت غیر رسمی اعلام کردند که هفته ابتدای مهر تعطیل هستند.

 همه دانشگاه‌ها هفته گذشته اعلام کرده‌ بودند که با توجه به تاکیدات رئیس جمهور، سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ حضوری خواهد بود. به طوری که محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کرد که هیچ کلاس مجازی برای دروس رسمی نخواهیم داشت. چون بنا به تأکید رئیس جمهور قصد داریم تمامی کلاس‌ها را حضوری برگزار کنیم و این موضوع در اجلاس روسای دانشگاه‌های کشور هم مورد تأکید قرار گرفت.

با توجه به تعطیلی پیش رو برخی از دانشگاه‌های کشور تصمیم گرفتند که کلاسهای درس را به صورت مجازی برگزار کنند و برخی دیگر از آنان قرار است کلاس‌ها را به صورت حضوری برگزار کنند. در ادامه فهرستی از برنامه‌های دانشگاه‌ها کشور برای آموزش در هفته نخست مهرماه ۱۴۰۱ ارائه می‌شود.

نام دانشگاه

برنامه آغاز سال تحصیلی

دانشگاه تهران

مجازی

دانشگاه شهید بهشتی

مجازی

دانشگاه علامه طباطبایی

مجازی

دانشگاه صنعتی شریف

حضوری

دانشگاه صنعتی امیرکبیر

مجازی

دانشگاه علم و صنعت

مجازی

دانشگاه الزهرا

مجازی

دانشگاه خواجه نصیر

مجازی

دانشگاه پیام نور

مجازی

هنوز برخی دانشگاه‌ها مانند دانشگاه تربیت مدرس، به صورت رسمی برنامه خود را اعلام نکرده‌اند. برخی دیگر از دانشگاه‌ها مانند دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد و واحد همدان نیز به دانشجویان اعلام کردند که کلاس‌ها در هفته نخست مهرماه تعطیل است.

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1154535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =