سرپرستان ۳ واحد دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکام جداگانه، مجتبی یوسفی راد را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه، بهروز خضری را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد و امید ارغیش را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکام جداگانه، مجتبی یوسفی راد را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه، بهروز خضری را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد و امید ارغیش را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران منصوب کرد. در متن احکام دکتر طهرانچی آمده است:

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه

برادر گرامی جناب آقای دکتر مجتبی یوسفی راد
با سلام 

بنا به پیشنهاد سرپرست محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه» منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از کلیه ظرفیت های معنوی، مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش‌آفرینی اعضای هیأت علمی و کارکنان در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای واحد اهتمام ورزید.

محمدمهدی طهرانچی 

 مجتبی یوسفی راد با دارا بودن مدرک دکترای زراعت، با درجه استادیار عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه است که پیش از این رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی و مدیر گروه کشاورزی واحد ساوه بوده است.
 
انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد

برادر گرامی جناب آقای دکتر بهروز خضری 

با سلام 

بنا به پیشنهاد سرپرست محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد» منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار می رود با بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های معنوی، مادی و سرمایه های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش‌آفرینی اعضای هیأت علمی و کارکنان در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای واحد اهتمام ورزید.

محمدمهدی طهرانچی 

 بهروز خضری دارای مدرک تحصیلی دکترای شیمی فیزیک و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد با درجه استادیاری است که دارای سوابقی ازجمله رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سردشت، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد مهاباد و معاون دانشجویی واحد مهاباد است.

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران

برادر گرامی جناب آقای دکتر امید ارغیش
با سلام 

بنا به پیشنهاد سرپرست محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران» منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار می رود با بهره‌گیری از کلیه ظرفیت های معنوی، مادی و سرمایه های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش‌آفرینی اعضای هیأت علمی و کارکنان در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای واحد اهتمام ورزید.

محمدمهدی طهرانچی 

 لازم به ذکر است، امید ارغیش با مدرک دکترای اخصصی مهندسی صنایع، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران با درجه علمی استادیار است که پیش از این معاون علمی و معاون دانشجویی واحد گچساران بوده است.

 انتهای پیام/

کد خبر: 1159322

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =