مرکز نگهداری معلولین حاشیه شهر تهران مناسب‌سازی خواهد شد

بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام نسبت به مناسب‌سازی مرکز نگهداری معلولین حاشیه شهر تهران اقدام خواهد کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز،  بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام نسبت به مناسب‌سازی مرکز نگهداری معلولین حاشیه شهر تهران اقدام می‌کند.

همزمان با فرا رسیدن شب یلدا، مدیرعامل و جمعی از مدیران بنیاد ۱۵ خرداد از یکی از مراکز نگهداری معلولین در حاشیه شهر تهران دیدار کردند.

حمیدرضا علیان‌زادگان مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد در این دیدار تاکید کرد که این بنیاد نسبت به مناسب‌سازی این مرکز نگهداری معلولین حاشیه شهر تهران اقدام می‌کند.

بیشتر بخوانید:

طرح شهرداری برای ساماندهی بی‌خانمان‌ها

وی در این‌باره توضیح داد: در بازدید از بخش‌های مختلف از جمله واحد توانب‌خشی، روان‌شناسی، مددکاری و درمان مقرر شد که واحد مدیریت عمرانی بنیاد ۱۵ خرداد نسبت به مناسب‌سازی سریع بخش‌هایی از این مرکز درمانی که نیاز به بازسازی فوری دارند، اقدامات لازم را انجام دهد.

علیان‌زادگان با اشاره به اقدامات بنیاد ۱۵ خرداد در حوزه سلامت اجتماعی اظهار داشت: تاکنون طرح‌های مثبت حرکت ۱ و ۲ با هدف اهدای اقلام توان‌بخشی مانند ویلچر، واکر، عصا و تشک مواج به معلولین اجرا شده است. 

مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد افزود: مناسب‌سازی تعدادی از پارک‌های کشور به تجهیزات بازی ویژه معلولین، غربالگری‌های اسکلتی- حرکتی کودکان جهت پیشگیری از معلولیت کودکان و تامین کمک هزینه خرید عینک و کاشت حلزون شنوایی در مناطق کم برخوردار از جمله دیگر برنامه‌های بنیاد در این حوزه است. 

وی با اشاره به طرح مناسب‌سازی مسکن معلولان تاکید کرد: مناسب‌سازی ۱۰ هزار منزل مسکونی برای معلولین از برنامه‌های مهم بنیاد ۱۵ خرداد در قالب طرح ملی «مثبت حرکت ۳» در سال آینده است.

گفتنی است، در این دیدار بسته هدیه یلدایی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به کارکنان این مرکز اهدا شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1164719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =